זירת הרצח בטירת כרמל (צילום: דוברות משטרת ישראל)
זירת הרצח בטירת כרמל (צילום: דוברות משטרת ישראל)

כתב אישום בגין רצח הוגש נגד הקטין מטירת כרמל

הפרקליטות הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד קטין בן 17 בגין רציחתו של נעם משה ז"ל, בן 19 מטירת כרמל. לפי כתב האישום, לאחר שנמלט מהזירה העלים הנאשם את הסכין, חזר לביתו, החליף את בגדיו, עזב את טירת כרמל וכיבה את המכשירים הסלולריים שלו. למחרת הוא הסגיר את עצמו למשטרה

פורסם בתאריך: 15.1.21 11:46

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד קטין בן 17 בגין הרצח של נעם משה ז"ל, בן 19 מטירת כרמל. כזכור, בתחילת השבוע הודיעה המשטרה כי היא פענחה את תיק הרצח וכי היא הגישה הצהרת תובע נגד הקטין.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שונית קדם נימצן, בהמשך לסכסוך קודם בין הנאשם למשה גמלה בלבו של הנאשם החלטה לגרום למותו של המנוח. לצורך מימוש ההחלטה הוא הצטייד בסכין, ובשעות הערב של 13 בדצמבר 2020 הוא הגיע למקום שבו שהה משה, התקרב אליו במהירות, ומיד עם הגיעו אליו דקר אותו באמצעות הסכין שתי דקירות לפחות בכוונה לגרום למותו. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום.

 

 

לאחר שנדקר רץ משה מהמקום, ובהמשך התמוטט על הכביש ואיבד את הכרתו. הוא הובהל לבית החולים, ושם נקבע מותו.

לאחר שהנאשם דקר את המנוח, הוא העלים את הסכין, חזר לביתו, החליף את בגדיו, וכשעה לאחר האירוע עזב את טירת כרמל, כיבה את מכשירי הטלפון הסלולריים שלו והעלימם. למחרת הוא הסגיר את עצמו למשטרת ישראל.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של רצח בכוונה תחילה ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר