סכין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
סכין (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אחרי 16 שנה: המשטרה פענחה את רצח נדאא ברוד מחיפה

בשנת 2005 נרצחה נדאא ברוד, אז בת 19, ונקברה סמוך ליער עופר. לאורך השנים היא הוגדרה כאלמונית, ולפני כשנה זוהתה הגופה בעקבות התאמה של פרופיל ה-DNA עם המאגר הארצי. הממצאים הובילו אל אחיה, שהיה בן 22 בעת האירוע. ימים ספורים לאחר הרצח הוא מת בנסיבות פליליות

פורסם בתאריך: 17.1.21 08:13

המשטרה פענחה את תיק הרצח של נדאא ברוד מחיפה שהתרחש בשנת 2005. החקירה נפתחה לפני 16 שנה לאחר קבלת דיווח על איתור גופה של אשה צעירה סמוך ליער עופר. לאורך השנים היא הוגדרה כאלמונית, ולפני כשנה זוהתה הגופה בעקבות התאמה של פרופיל ה-DNA עם המאגר הארצי, ונמצא כי מדובר בברוד, תושבת חיפה שהיתה בת 19 במותה.

מהמשטרה נמסר כי בוצעו פעולות חקירה נוספות, שמהן עלתה התאמה בין פרופיל ה-DNA שנדגם מהגופה לזה של בני משפחתה. חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר ביצעו פעולות חקירה נוספות, ובהן גביית עדויות ואיסוף מידע באמצעים שונים, לצד עבודת זיהוי פלילי מקיפה, ואלה הביאו לפענוח הרצח.

עם התפתחות החקירה עלה כי ברוד נרצחה באלימות קשה ולאחר מכן נקברה ביער עופר, והממצאים הובילו אל אחיה, שהיה בן 22 בעת האירוע, בשל אי שביעות רצונו מאורחות חייה. ימים ספורים לאחר שרצח את אחותו מת החשוד בנסיבות פליליות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר