בית הספר הבונים (צילום: חגית הורנשטיין)
בית הספר הבונים (צילום: חגית הורנשטיין)

הלימודים בבית הספר הבונים הופסקו בשבוע שעבר בגלל ונדליזם

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי תלמידים השחיתו במשך כמה ימים תחנת אוטובוס הסמוכה לבית הספר. בהודעה שנשלחה להורים נכתב: "מבקשים להביא לידיעתכם אירוע ונדליזם מתמשך, שבו היו מעורבים תלמידים ממספר שכבות גיל בבית ספרנו... בעקבות האירוע החריג הנהלת בית הספר עצרה את הלמידה השוטפת לטובת שיח חינוכי"

פורסם בתאריך: 6.1.22 12:01

הנהלת בית הספר הממלכתי הבונים הפסיקה את הלמידה בבית הספר בשבוע שעבר בעקבות מקרה ונדליזם, שהיו מעורבים בו תלמידים. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי מדובר באירוע שנמשך כמה ימים, ובמהלכו השחיתו תלמידים תחנת אוטובוס הסמוכה לבית הספר.

במכתב ששלחה להורים מנהלת בית הספר זיוה אמויאל, ועליו חתומים גם יושבי ראש הנהגת ההורים עופר שטרנבך ומשה שמילוביץ, נכתב: "אנו מבקשים להביא לידיעתכם אירוע ונדליזם מתמשך, שהחל ביום ראשון 26 בדצמבר ובו היו מעורבים תלמידים ממספר שכבות גיל בבית ספרנו. התלמידים המעורבים לקחו אחריות ואף הביעו חרטה על המעשה. בעקבות האירוע החריג הנהלת בית הספר עצרה את הלמידה השוטפת לטובת שיח חינוכי, אותו ליוו המחנכות ויועצת בית הספר.

 

 

"מנהלת בית הספר שוחחה עם כלל תלמידי שכבת ו' והביעה את מורת רוחה מהאירוע תוך העברת מסר ברור, כי אין היא רואה במעשה זה משובת נעורים, וכי היה עליהם לנהוג אחרת". עוד נכתב : "לאור האירוע החמור הוחלט, כי יריד כיתות ו' יידחה ליום שני (מיום שישי שעבר – ש"מ), ולא חלילה יבוטל בשל חשיבותו לכלל תלמידי בית הספר ולתלמידי שכבת ו' בפרט. השיח בכיתות ימשך ויעסוק בהעלאת המודעות לאחריות חברתית, לערבות הדדית, להתחשבות במרחב הציבורי ולאזרחות טובה. אנו מבקשים את מעורבותכם בקיום שיח ערכי עם ילדיכם בנושא".

שטרנבך מסר בתגובה: "בעקבות האירוע, בית הספר קיים תהליך חינוכי שכלל ברור מעמיק. המטרה שלנו היא להבהיר לתלמידים שאנחנו, קהילת בית הספר, לא נקבל כאלו מקרים וחשוב היה לנו להעביר לתלמידים את המסר הזה שייקחו אחריות על מעשיהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר