שלומי אלון

שלומי אלון מונה למנהל בית הספר הפתוח

אלון שימש בעבר בתפקיד סגן מנהל אורט אפק בקרית ביאליק, ולאחרונה שימש מנהל זמני בבית הספר אילנות. במכתב תודה להורים ציין אלון, כי את בית הספר אילנות תשוב לנהל יעל רהב-ליכט, שחוזרת מחופשה

פורסם בתאריך: 12.6.22 16:16

שלומי אלון, המנהל הזמני של בית הספר הממלכתי אילנות, נבחר למנהל בית הספר הממלכתי הפתוח. כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". אלון יחליף התפקיד את גילה שויקה, שניהלה את בית הספר הפתוח החל מספטמבר 2019 במשך שלוש שנים ופורשת לגמלאות. בבית הספר הפתוח לומדים תלמידים מגיל גן חובה עד כיתה ט'.

אלון שימש בעבר בתפקיד סגן מנהל אורט אפק בקרית ביאליק, ובאילנות החליף את יעל רהב-ליכט שחוזרת מחופשה.

בית הספר הפתוח (צילום: חגית הורנשטיין)

בית הספר הפתוח (צילום: חגית הורנשטיין)

 

 

במכתב להורים, כתב אלון: ״בשלב זה ברצוני לשתף אתכם כי עם סיום השנה אסיים את תפקידי כמנהל בית הספר אילנות ואצא לדרך חדשה כמנהל בית הספר הפתוח. את בית הספר אילנות תשוב לנהל יעל רהב-ליכט. אני בטוח שיעל תמשיך להוביל את בית הספר להצלחות כפי שעשתה שנים רבות.

"אני רוצה להודות לכם, ההורים, על שיתוף הפעולה החשוב והמשמעותי לו זכיתי לאורך השנה. תודה מיוחדת לוועדים וכמובן להנהגת ההורים הנפלאה שלנו. התברכתי להיות חלק מהקהילה הנהדרת של אילנות. תודתי הגדולה ביותר לצוות יוצא הדופן של אילנות – מורות ומורים, סייעות ועובדי המנהלה. אין כמוכם. אני גאה בכל אחת ואחד מכם ויודע שתמשיכו יחד להצעיד את בית הספר קדימה ברגישות, באהבה ובערכים המאפיינים את הצוות״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר