דנה משיח (צילום: אלבום פרטי)
דנה משיח (צילום: אלבום פרטי)

המנהלת החדשה של בית הספר היסודי עין הים מאמינה במשפחתיות, חום ואהבה

דנה משיח דיכטר גלר, המנהלת החדשה של בית הספר היסודי עין הים, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בהוראה ולמידה, מגיעה לתפקיד המנהלת אחרי 16 שנות עבודה במגוון תפקידים בבית הספר. חזונה: "התייחסות לכל אחד ואחת מהקהילה הזו כיחיד ומיוחד"

פורסם בתאריך: 18.8.22 12:01

דנה משיח דיכטר גלר (42), נשואה + 5, חיפאית, מונתה למנהלת בית הספר היסודי עין הים. משיח דיכטר גלר, המלמדת בבית הספר זה 16 שנה, מחליפה בתפקיד את המנהל המיתולוגי של המוסד החינוכי ברוך יעקובי, שהודיע עוד בחודש מאי על רצונו לפרוש.

למשיח דיכטר גלר תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בהוראה ולמידה. במסגרת תפקידיה בעין הים היא ניהלה את חטיבת כיתות החינוך המיוחד, עבדה כרכזת חברתית והקימה וניהלה את פינת החי בבית הספר. במקביל, הדריכה והנחתה סדנאות לפיתוח מקצועי בחוג לחינוך מיוחד במכללה האקדמית לחינוך גורדון.

משיח דיכטר גלר: "בית הספר עין הים זו קהילה מיוחדת במינה, המורכבת מילדים ומשפחות מכל רחבי חיפה. הקהילה הזו מכילה בתוכה צוות חינוכי מגוון ומיוחד במינו".

 

 

מהו החזון החינוכי שלך שאת מביאה איתך לתפקיד?

"התייחסות לכל אחד ואחת מהקהילה הזו כיחיד ומיוחד. להמשיך את המרחב המשחקי בבית הספר. זו שפה יצירתיות המאפשרת לראות כל ילד במקום שבו הוא נמצא ולאפשר לו להתקדם ולהתפתח מהנקודה הזו. אני מאמינה בכל ילד וילדה, כולם מסוגלים ויכולים. אנחנו נשמור את הטוב והמיוחד שלנו, שהוא עבודה צמודה עם הקהילה המורכבת מילדים, הורים וצוות, וטיפוחה. נמשיך עם עבודת צוות מיטבית ושיתופי פעולה בתוך בית הספר ומחוצה לו, כדי לדייק את תוכניות העבודה שלנו ונמשיך לתת מענה לצרכים של כל תלמיד ותלמיד כדי לחזקו ולקדמו".

מה חשוב לך במיוחד בעין הים שאת מתכוונת לפתח?

"חשובה לי המשפחתיות, החום והאהבה. בית הספר הוא בית. בית לצוות, להורים ולתלמידים. חשובה לי חדשנות חינוכית, ואנחנו נמשיך ללמוד ולהתפתח. נכיר תוכניות לימוד נוספות, ונפתח את הקיימות, נפתח מרחבים משחקיים חדשים בבית הספר ומחוצה לו".

לדברי משיח דיכטר גלר, היא תמשיך להקפיד על שילובן היומיומי של אוכלוסיות מיוחדות בבית הספר. "עבודה משותפת היא דבר משמעותי והכרחי, תוך שיתוף פעולה עם גורמים בתוך בית הספר ומחוצה לו. אני רואה את חברת הילדים אצלנו, המורכבת מילדים רבים בגילאים שונים, מתרחבת, תוססת, יצירתית, מאפשרת ומובילה את הילדים קדימה, מחזקת את הקהילה, מתנדבת בה, תורמת לה ונתרמת ממנה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר