הריאלי מטוס (צילום: בית הספר הריאלי)
הריאלי מטוס (צילום: בית הספר הריאלי)

ניצנים של שביתת מורים: הריאלי מרכז הכרמל ביטל אסיפת הורים שתוכננה להיום

בהודעה להורים נכתב כי הסיבה לביטול האסיפה היא תמיכה במאבק שמנהלת בימים אלה הסתדרות המורים. "לא נוכל לקיים את המפגשים שתוכננו ליום חמישי הקרוב. בית הספר תומך ברוח המאבק לשיפור תנאי המורים ומחויב לו", נכתב בהודעה

פורסם בתאריך: 25.8.22 16:19

הנהלת הריאלי סניף מרכז הכרמל (מטו"ס) ביטלה אסיפת הורים שתוכננה להיום (חמישי) בשל תמיכת הריאלי במאבק שמנהלת בימים אלה הסתדרות המורים.

בהודעה משותפת להורים שהוציאו מנהלת כיתות א'-ד' פנינית אלגזי ומנהלת מתחם מטו"ס זהבית זליג נכתב: "כפי שבוודאי שמעתם בכלי התקשורת, בימים אלה מתקיים דיון אינטנסיבי בין הסתדרות המורים לנציגי האוצר בנושא חתימת הסכם עדכני בעניין העסקת המורים. בשלב זה, על פי הנחיית הסתדרות המורים, לא נוכל לקיים את המפגשים שתוכננו ליום חמישי הקרוב. בית הספר תומך ברוח המאבק לשיפור תנאי המורים ומחויב לו. לצד זה, הוא פועל גם בשיח מול הסתדרות המורים, על מנת לצמצם, ככל הניתן, את הפגיעה הפוטנציאלית בתלמידים ובפתיחת שנת הלימודים".

 

 

המנהלות מוסיפות במכתבן: "עד שתתבהר התמונה, אנו נאלצים לפי שעה לדחות את אסיפת ההורים שנקבעה ליום חמישי, על מנת לכבד את תנאי מאבק ההסתדרות. אנו מקווים לקיים את המפגשים בהקדם ונודיע לכם על המועד העדכני. לצערנו, עד שיהיה בידינו מידע מדויק אין ביכולתנו לתת פרטים נוספים באשר למפגשים אלה. אנו מקווים שהתמונה תתבהר בימים הקרובים ונוכל לעדכנכם. בברכת המשך חופשה נעימה".

הורה לתלמיד העולה לכיתה א' אמר ל"כלבו – חיפה והקריות", כי הוא מאוכזב מהתנהלות הריאלי בנושא ההכנה לבית הספר.

תגובת הריאלי תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאוכזבת שוב

    בושה לויאלי! בית ספר פרטי יכול לעשות מה שהוא רוצה. לוקח המון כסף ישלם למורים שלו בהתאם.. הבן שלי עולה לא' וביטלו מפגש . שיקראו לזה בשם אחר ויביאו את הילדים. מאוכזבת עוד פעם מהמוסד הזה. המזל שלי שבית ספר ציבורי שקוב לבית שלי לא ברמה מספיק.

  2. ביטון חי

    הורים מטומטמים,
    תמשיכו לשלם מליונים לבית הספר הקפיטליסטי והחזירי הזה.
    בושה…רק בחיפה קיים דבר כזה.
    מזל שאני ממומן על ידכם….אהי לומד בראלי על חשבונכם טיפשים. אני מסכן וחסר יכוחות כלכליות … מזל שיש מלגות חחחחח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר