תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

בעוד כשבועיים: בחירות לוועדי ההורים בליאו באק

בשבוע שעבר, לאחר ישיבה בעירייה בנושא האזבסט, התפטרה יו"ר ועד ההורים בתיכון עינב פרלה. ליו"ר החדש לא צפויים חיים קלים, והוא ייאלץ להתמודד עם חששותיהם של הורים רבים המוטרדים מהשאלה האם בית הספר באמת נקי מסיבים מסוכנים

פורסם בתאריך: 28.8.22 13:01

במרכז החינוך ליאו באק נערכים לעריכת בחירות לוועדי ההורים מיד עם תחילת שנת הלימודים.

בשבוע שעבר, לאחר ישיבה עם אנשי מקצוע בנושא האזבסט שהתקיימה בעיריית חיפה, התפטרה יו"ר ועד ההורים בתיכון עינב פרלה. בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמרה פרלה, כי כבר נשלחה הודעה להורים על קיום בחירות בעוד כשבועיים.

"על פי הנוהל, בשלב הראשון מתקיימות בחירות בכל כיתה", מסביר הורה לתלמיד בתיכון ליאו באק, 'שואלים מי מתנדב? ואם יש יותר ממתנדב אחד מקיימים בחירות. בשלב השני מתקיימות בחירות ליו"ר ועד הורים שכבתי בכל שכבת גיל, ובשלב השלישי נבחר יו"ר ועד ההורים הבית ספרי".

 

 

יצוין, כי היו"ר הבית ספרי שייבחר בליאו באק, יצטרך להתמודד עם חששותיהם של הורים רבים, המוטרדים מהשאלה האם מבנה התיכון, ממנו הוסרה במהלך החופש הגדול תקרת אזבסט, הוא באמת נקי מסיבי אזבסט ובטוח לקלוט תלמידים בין כותליו. הורים לא מעטים הוציאו את ילדיהם מליאו באק ורשמו אותם למוסדות חינוך אחרים, בשל חששם שהמבנה לא יהיה נקי מסיבי אזבסט לעולם.

בכל מקרה את שנת הלימודים יפתחו תלמידי תיכון ליאו באק במבנה המכללה האקדמית גורדון הסמוך לבית ספרם, ובמקביל הם יחכו, יחד עם הנהלת ליאו באק ומשרד החינוך במחוז, לאישור המשרד להגנת הסביבה שהמבנה אכן נקי מסיבים ואין חשש לחזור וללמוד בו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר