בית הספר עירוני ג'
בית הספר עירוני ג'

ארבעה ימים לפתיחת שנת הלימודים, ולתיכון עירוני ג' עוד אין מנהל

העירייה פרסמה מכרז לתפקיד מנהל החטיבה העליונה, כשהתאריך האחרון להגשת מועמדות הוא ביום ראשון הבא, 4 בספטמבר. מורה בבית הספר: "קשה לי להבין אין נוצר מצב כזה. איך קורה שעיריית חיפה שאחראית על בית הספר נזכרת רק עכשיו לפרסם מכרז?"

פורסם בתאריך: 28.8.22 17:41

ארבעה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, ולחטיבה העליונה של בית הספר עירוני ג׳ אין עדיין מנהל במקום גלית שאול שעזבה. כך עולה ממכרז שפרסמה העירייה לתפקיד "סגן/ית מנהל בית הספר ומנהל/ת חטיבה עליונה בבית הספר התיכון עירוני ג׳". יצוין, כי במקרים רבים מנהל החטיבה העליונה משמש גם סגן מנהל בית הספר. התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא יום ראשון הבא, 4 בספטמבר.

מפרטי המכרז עולה, כי תפקידיו של המנהל יהיו: "אחריות להפעלת חטיבה עליונה בהנחיית מנהל בית הספר, טיפול פדגוגי ומשמעתי בתלמידים, אחריות על ביצוע תוכנית הלימודים, ריכוז המועצה הפדגוגית של החטיבה העליונה, אחריות על כל הפעילויות החברתיות של החטיבה העליונה ומתן סיוע למנהל בית הספר בתפקידו".

דרישות המשרה: ״השכלה פדגוגית – תעודת מורה מוסמך או מורה מוסמך בכיר לחינוך העל יסודי או תעודת הוראה לחינוך העל יסודי ממוסד מוכר להכשרת עובדי הוראה או רישיון הוראה קבוע בחינוך העל יסודי או רישיון לעיסוק בהוראה בחינוך העל יסודי או תעודת הוראה אוניברסיטאית ממוסד אקדמי בארץ לחינוך על יסודי".

 

 

עוד בדרישות ההשכלה האקדמית: "תואר ראשון לפחות ממוסד מוכר בארץ וניסיון בפועל הוראה בבית ספר על יסודי".

מורה בבית הספר אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "יש כאן מהומת עולם. נותרנו בלי מנהל לחטיבה העליונה רגע לפני פתיחת שנת לימודים. קשה לי להבין אין נוצר מצב כזה. איך קורה שעיריית חיפה שאחראית על בית הספר נזכרת רק עכשיו לפרסם מכרז? נוסף על כך, הרבה מורים עזבו את בית הספר. הולכת להיות לנו שנה מהסרטים".

תגובת עיריית חיפה תפורסם כשתתקבל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משרד החינוך ירד מהפסים אבל לגמרי.. רק הכסף מעניין אותם

    תזכירו לנו כמה עובדים יש במחוז חיפה במשרד החינוך? מאות אנשים? קשה לנהל מכרז אחד למנהל בית ספר מה???

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר