למידה מרחוק (צילום: zurijeta/depositphotos.com)
למידה מרחוק (צילום: zurijeta/depositphotos.com)

המקפצה: שיעורי עזר בחינם לתלמידי כיתות ד'-י"ב

משרד החינוך מציע שיעורי עזר בחינם במגוון מקצועות שנערכים במתכונת קבוצתית באמצעות אתר אינטרנט בשם "המקפצה". השיעורים מתקיימים בימים ראשון-חמישי בשעות 23:00-15:00, ובחופשות של בית ספר החל משעות הבוקר

פורסם בתאריך: 23.10.22 13:24

בשורה לתלמידי חיפה והקריות: משרד החינוך מציע שיעורי עזר בחינם במגוון מקצועות. השיעורים, שמשך כל אחד מהם הוא 50 דקות, נערכים במתכונת קבוצתית באמצעות אתר אינטרנט בשם "המקפצה", וההצטרפות אליהם מותנת בהרשמה מראש באמצעות שם משתמש וסיסמה של התלמידים במשרד החינוך.

השיעורים לתלמידי חטיבות הביניים והחטיבות העליונות בכיתות ז'-י"ב ניתנים במקצועות מתמטיקה, אנגלית, לשון עברית וערבית, פיזיקה, ביולוגיה, כימיה ומדעי המחשב, ולתלמידי בתי הספר היסודיים בכיתות ד'-ו' ניתנים שיעורים באנגלית, במתמטיקה ובלשון. השיעורים מתקיימים בימים ראשון-חמישי בשעות 23:00-15:00, ובחופשות של בית ספר החל משעות הבוקר. באתר ניתן להזמין שיעור קבוצתי, להצטרף לשיעור בכל זמן, לתרגל שיח קצר באנגלית עם מורה במשך 15 דקות, לקבל מענה מיידי לשאלות באמצעות המתנה קצרה של בין 15 ל-20 דקות בתור למורה, ללמוד עם חברים באמצעות הפינה "שיעור עם החבר"ה" ולהשתתף במרתונים לימודיים ובלילות לבנים במהלך תקופת בחינות הבגרות.

ממשרד החינוך נמסר כי המענה ניתן לתלמידים מכל המגזרים ומאפשר הזדמנויות שוויוניות ללמידה ולסיוע בצמצום פערים. במשרד מדגישים שהשיעורים ניתנים על ידי מורים נבחרים של המשרד שעברו הכשרה מתאימה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר