בחינה (צילום: tonodiaz/depositphotos.com)
בחינה (צילום: tonodiaz/depositphotos.com)

המיצ"ב חוזר: 120,000 תלמידים ייבחנו היום בשפת אם

היום יתקיים מבחן המיצ"ב הארצי בשפת אם לתלמידי כיתות ח', וזראת לאחר שהמבחן הארצי האחרון לתלמידי ח' נערך לפני מגיפת הקורונה. בשבוע הבא יתקיים מבחן ארצי בכיתות ד'. במשרד החינוך משלימים כעת את גיבושו של מודל חדש לבחינות המיצ"ב לשלוש השנים הבאות

פורסם בתאריך: 24.1.23 10:01

היום (שלישי) יעברו כ-120,000 תלמידי כיתות ח' את מבחן המיצ"ב הארצי בשפת אם. הפעם האחרונה שבה נערך מבחן ארצי לתלמידי ח' היתה בשנת הלימודים 2019-2018, לפני הקורונה. בשבוע הבא יתקיים מבחן ארצי בכיתות ד', זו השנה השנייה ברציפות. בכך חוזרת מערכת החינוך בהדרגה לתהליכי הערכה ומדידה סדורים, ובימים אלה משלימה ועדה במשרד החינוך את גיבושו של מודל חדש לבחינות המיצ"ב לשלוש השנים הבאות.

מנכ"ל משרד החינוך אסף צלאל: "חשוב לנו שתהליכי המדידה וההערכה של מערכת החינוך יביאו לחיזוק שלה ולא לשיבוש שלה. אנו משקיעים מאמצים גדולים בכך שהמדידה תביא ערך לבתי הספר, ובשנה הבאה נרחיב את המדידה לתחומים נוספים".

 

 

מנכ"ל הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ"ה) ד"ר גל אלון: "מבחנים אינם מטרה, וציון הוא אינו חזות הכל. ראמ"ה עושה כל שביכולתה על מנת לייצר תמונה מעמיקה ורחבה של הנעשה בבתי הספר, דרך מבחן השפה, סקר האקלים ותהליכי הערכה נוספים שיבוצעו בשנים הקרובות. נעשה כל שניתן על מנת שההשקעה הרבה תסייע למנהלי בתי הספר בתהליכי קבלת ההחלטות שלהם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר