מתקן המשחקים החדש בגן ארגמן
מתקן המשחקים החדש בגן ארגמן

בעקבות הפרסום ב"כלבו": מתקן צעצועים חדש בגן ארגמן

לאחר שנה של הבטחות שלא קוימו, עיריית חיפה החליפה סוף סוף את מתקן המשחקים הישן והמסוכן בגן ארגמן בנוה שאנן במתקן חדש. מכיוון שתוכנית העבודה של מינהל החינוך להחלפת מתקני המשחקים בגני הילדים מעולם לא הוצגה לציבור, ההורים הטילו ספק בקיומה, אך השבוע הוצב בגן המתקן החדש

פורסם בתאריך: 18.8.23 08:19

בעקבות הפרסום ב"כלבו – מחיפה והקריות" ולאחר שנה של הבטחות שלא קוימו, עיריית חיפה החליפה סוף סוף את מתקן המשחקים הישן והמסוכן בגן ארגמן בנוה שאנן במתקן חדש.

ארגמן הוא גן ילדים לגילאי טרום טרום חובה וטרום חובה ששימש בעבר את מסגרת החינוך המיוחד, ובשל כך מבנה הגן הוא קטן, וכך גם החצר שיש בה מקום למתקן גדול אחד בלבד. עם השנים החליד המתקן המרכזי, הצבע שלו התקלף, וההורים התלוננו שילדיהם חשופים לפגיעה. שיחות שניהלו ההורים עם הגורמים הרלוונטיים בעירייה הניבו רק הבטחות, ובמשך שנה המשיך המתקן המסוכן לשרת את הילדים.

 

 

בצר להם פנו ההורים ל"כלבו – חיפה והקריות", ובתגובה מסרה העירייה כי היא פועלת לפי תוכנית עבודה של מינהל החינוך להחלפת מתקני המשחקים בגני הילדים – תוכנית שמעולם לא הוצגה לציבור – והורים בגן הביעו ספק שאכן קיימת תוכנית כזו. השבוע כאמור הוחלף המתקן הישן בחדש.

"לולא הפרסום בתקשורת ספק אם היינו מקבלים את המתקן החדש", אמר אב לילד בגן, "במשך הקיץ פעלה בגן קייטנה, והילדים המשיכו לשחק במתקן המסוכן. אנחנו שמחים שבשנת הלימודים החדשה שתיפתח בעוד שבועיים יפגשו הילדים מתקן חדש ובטיחותי".

 

מתקן המשחקים הישן בגן ארגמן

מתקן המשחקים הישן בגן ארגמן

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זהו קליש ניצחה

    קליש לוקחת את הבחירות כבר בסיבוב הראשון.
    עם מתקן המשחקים זה כבר ברור.
    חבל לכל השאר על הקמפיין בכלל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר