אתר Eduil
אתר Eduil

תוכנת אופיס עם רישיון בחינם לתלמידים ולסטודנטים

בזכות הסכם בין משרד החינוך לחברת מיקרוסופט מתאפשרת הורדה של תוכנת Office 365 Education בחינם לתלמידים ולסטודנטים. התוכנה כוללת וורד, פאוואר פוינט, אקסל, One Note ו-Microsoft Team. רישיונות לתוכנת אופיס נקנים על בסיס מנוי שנתי במחיר של כ-300 שקל לשנה לרישיון

פורסם בתאריך: 26.9.23 16:34

משרד החינוך חתם על הסכם עם חברת מיקרוסופט שמאפשרת הורדת תוכנת Office 365 Education בחינם לתלמידים ולסטודנטים. התוכנה כוללת מעבד התמלילים וורד, פאוואר פוינט להכנת מצגות, גיליון אלקטרוני אקסל, מחברת אלקטרונית One Note ותוכנת צ'אט Microsoft Team. יצוין כי רישיונות לתוכנת אופיס נקנים על בסיס מנוי שנתי במחיר של כ-300 שקל לשנה לרישיון.

במסגרת ההסכם יוכלו התלמידים והסטודנטים להוריד בחינם את הגרסה המתקדמת ביותר של התוכנה, אשר ניתנת להורדה למקסימום חמישה מכשירים מסוג מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט וטלפון חכם. ההסכם תקף כל עוד התלמיד נמצא במסגרת מערכת החינוך – בית ספר או מוסד להשכלה גבוהה. את ההורדה הראשונה מבצעים מהמחשב דרך האינטרנט בקישור eduil.org, ומתחברים עם קוד המשתמש והסיסמה של התלמיד. (אם לא זוכרים את פרטי ההזדהות יש להזין את מספר תעודת זהות של התלמיד, ואז מקבלים לטלפון הנייד קוד אימות, ולאחר הזנתו אפשר להמשיך). כמו כן מאפשר משרד החינוך לקבל תמיכה לתוכנה במוקד Eduil.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דורון שמאוכזב ממערכת החינוך

    ככה נקבע את התלות במיקרוסופט גם לדוקטת הבאים

  2. חוסר עניין

    תמיד היה ככה עם חב' הטכנולוגיה הגדולות בעולם המערבי.

    גם בעבר הרחוק משרד החינוך הסתמך על מיקרוסופט ומוצריה ועל י.ב.מ כדי שישפצו להן כיתות שלמות ויתנו להן ציוד תוכנות וכו' בזמן שרמת הידע הטכני והפדגוגי של חצי מהמורות היה נמוך עד כדי כך שחשבנו שהן פסל סביבתי מכוער. הם גם הביאו שירות של טכנאי לכל מצב גם כשזה היה לתת הדרכה קלה לצוות..

    גם אפל כיכבה מדי פעם אבל כמוצר צדדי שהגיע בדרכים אפורות-שחורות.

    ההנהלה גנבה כספים וזה כולם ידעו.
    כמעט כולן/ם חיו בביצה של שנאה לאחר/ת..
    בנוסף חומר הלימוד הועבר בקצב איטי כדי לתת להן (הצוות) זמן לחזור על החומר שלימדו שנים ועדיין לא קלטו.

    התלמיד המצטיין היה מוסלמי בעל ידע בתנ"ך (!)..

    צ'יזבט מהחיים.

    הייתה גם קצת שנאה מיוחדת לכשרונות המועטים שהופיעו למרות הכל – מעט מוסווית.

    לפחות אני יודע שאנחנו חיים בפרה-היסטוריה הדיסטופית הזו ושהבנתם שאתם חיים בחברת בבונים.

    לא ממש מקורי. ולא תוצרת הארץ.

  3. לא בדיוק

    ככה היה תמיד- חב' הטכנולוגיה חילקו דורונים לתוך מע' החינוך (שהייתה כושלת אולי בגלל שלא היה מבחר מספיק של מועמדות מתאימות).

  4. חוסר עניין

    ההוא בעל הידע המפתיע בכתובים – שיערתי שהוא אחד מקבוצת/פלג(כת) האחמדים או אנשי-הבאהה; אגב להבהרה נוספת – מדובר בחצי או שני-שליש מהמורות שכנראה לא היו מתאימות להוראה – לא כולן. המורים היו כמעט תמיד בסדר או מעולים. וחברת אפל לא השתתפה רשמית במכרזים אז. אז תבינו איך ולמה היו בכיתות בעצמכם… בכל אופן הבעיה במערכת היא הסירוב לייעול – סירוב לשינויים ופרוט'.

    מישהו במייקרוסופט הכין שעורים מוקדם יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר