בית הספר אליאנס
בית הספר אליאנס

מתווה החזרה ללימודים: משמעת קשוחה והתעלמות מההורים

מהודעה ששלחה הנהלת בית הספר אליאנס להורים עולה כי לכל שכבת גיל נקבע יום לימודים אחר בשבוע. דלתות בית הספר ייסגרו בשעה 8:40 ויישארו סגורות עד לסוף היום, ההפסקות בין השיעורים יבוטלו, וכל יציאה של תלמיד לשירותים תתועד

פורסם בתאריך: 23.10.23 07:39

במוסדות החינוך בחיפה החלה ההיערכות לקראת המתווה החדש של החזרה ללימודים. לפי המתווה, התלמידים ילמדו פיזית בבית הספר פעם אחת בלבד בשבוע למשך שלוש שעות.

מהודעה ששלחה הנהלת בית הספר אליאנס להורים ניתן ללמוד כי לכל שכבת גיל נקבע יום לימודים אחר בשבוע. נוסף על כך יוטלו איסורים רבים על התלמידים, והמשמעת תהיה קשוחה ביותר: דלתות בית הספר ייסגרו בשעה 8:40 ויישארו סגורות עד לסוף יום הלימודים; תלמיד שיגיע באיחור יקבל אישור כניסה מיוחד לאחר בדיקה; ההפסקות בין השיעורים יבוטלו; לא יהיה מעבר של תלמידים בין הכיתות; לא תותר יציאה של תלמידים להתאווררות; וכל יציאה של תלמיד לשירותים, כולל זמן היציאה וזמן החזרה, תתועד. למרות המשמעת הקשוחה מאשר בית הספר לתלמידים לאכול ושתות בשיעורים.

"בתום הלימודים היציאה תהיה באופן מסודר וכל אחד ילך לביתו. נאסר על התלמידים להסתובב בחוץ או להישאר בחצר בית הספר", נכתב בהודעה ששלחה ההנהלה להורים.

 

 

הורים רבים מביעים ביקורת על המתווה. "אני מתקשה להבין את ההיגיון שמאחורי הרעיון בהגעה לבית הספר רק פעם אחת בשבוע ולמספר שעות מועט", אומר אב לשני תלמידים במערכת החינוך העירונית, "זה גם יפגע במעט ההורים שעדיין עובדים. מצפים מאיתנו לצאת פעמיים באמצע יום העבודה – פעם בבוקר ופעם לפני הצהריים – כדי לקחת ולהחזיר את הילדים".

מעיריית חיפה נמסר כי גם תלמידי החינוך המיוחד יחזרו לבתי הספר. החל ממחר (שלישי) ילמדו תלמידי כיתות החינוך המיוחד בבתי הספר הרגילים בלימודים פרונטליים. המפגשים יתקיימו לפחות יום בשבוע למשך שלוש שעות. בשאר הימים, הלמידה תהייה מקוונת. תלמידים שלומדים בבתי הספר של החינוך המיוחד יגיעו לבתי הספר בתדירות גבוהה יותר, בהתאם למרחבים המוגנים העומדים לרשות בית הספר. תלמידי בית ספר אופקים ילמדו בבית ספר גיל.

מיום רביעי ילמדו גם ילדי הגנים של החינוך המיוחד באופן פרונטלי פעמיים בשבוע, ובסך הכל שש שעות שבועיות.

השמרטפיות שאותן פתחה העירייה לילדי עובדי בתי החולים, כוחות הביטחון והעובדים החיוניים ימשיכו לפעול כרגיל. בימים הקרובים צפויים להיפתח בהדרגה המערכות הקהילתיות בבתי הספר ופעילות החוגים לילדים בקבוצות קטנות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עופר.א - חיפה

    הופה הופה – איזה בוקר טוב של כתבה מעולה שהלוואי ולא תהייה רק כתבה לשם יחצנות , ותיושם בשטח לחנך את מי שלמדו להיות "תתי תרבות" לחזור למסלול של ההורים והסבים שלהם "(הפרימיטיבים)" שיודעים יותר מהם .
    ומבינים .
    הנוער של היום שלמדו שמי שהכי משוגע הוא הכי סלב ידוען ומקובל ומי שיש לה יותר לייקים היא הכי שווה ולא משנה באיזה מחיר זה עלה לה , אבל כשמתחיל לרדת לה עוקבים היא טוענת ש"אנסו אותה" ובילדות היא סבלה מחרם .
    מקווה שהמלחמה הזאת תעשה סדר בבלגאן

  2. תלמדית אליאנס

    מה קשור לקחת ולהחזיר ילדים? הם מעל גיל 12 שיסעו באוטובוס/ילכו ברגל

  3. אדם נורמלי

    לכו קיבינמטטט לא שולח אף ילד שלי למערכת החולה שלכם . מדינה לא מחונכת שצריכה אישפוז בכפייה דחוף

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר