תמי ברק (צילום: בועז כהן)
תמי ברק (צילום: בועז כהן)

ושוב: סכנת סגירה מרחפת מעל למעון נעמ"ת ברוממה החדשה

עד כה נרשמו למעון נעמ"ת ברחוב אורן לשנת הלימודים הבאה 23 ילדים בלבד. יו"ר ארגון נעמ"ת בחיפה תמי ברק מתכוונת לבקש מעיריית חיפה לקחת את המעון תחת חסותה ולהפעיל אותו

פורסם בתאריך: 21.4.19 20:02

ארגון נעמ"ת מתכוון לבקש מעיריית חיפה שזו תנהל את מעון הילדים ברחוב אורן בשכונת רוממה החדשה במקומו – כך מסרה ל"כלבו – חיפה והצפון" יו"ר נעמ"ת בחיפה תמי ברק.

בחודש פברואר הודיע נעמ"ת להורי הילדים הלומדים בו כי המעון לא ייפתח בשנת הלימודים הבאה בגלל מיעוט נרשמים. ההורים טענו אז כי ההודעה על הסגירה הגיעה בשלב מאוחר, כאשר גני הילדים בשכונה כבר מלאים ולא נותרו עוד מקומות לרשום את ילדיהם. לאחר לחץ כבד שהפעילו ההורים ופעילים שכונתיים הודיעה ברק כעבור חודש כי היא שכנעה את נעמ"ת לתת להורי הילדים במעון סיכוי נוסף לדבר עם הורים אחרים בשכונה ולשכנע אותם לרשום את ילדיהם למעון, ואם ההרשמה תהיה מספיקה הוא לא ייסגר. היום (ראשון) הודיעה כאמור ברק כי בכוונתה לבקש מהעירייה לפרוש את חסותה על המעון.

 

 

ברק: "עד עכשיו נרשמו לשנת הלימודים הבאה רק 23 ילדים, שרק חמישה מהם הם ילדים חדשים שלא היו בעבר במעון. הרוב הם ילדים שכבר לומדים שם ומבקשים להמשיך גם בשנה הבאה. מספר הילדים הרשומים הוא מתחת למינימום הדרוש להפעלת מעון של נעמ"ת שעומד על 80 ילדים. אני מתכוונת לפנות לעירייה בעניין, אבל זה יקרה אחרי פסח כי כל עובדי העירייה יצאו לחופשת החג. אציע לעירייה לקחת את הילדים תחת חסותה. למעשה, העירייה כבר הציעה לי לפתוח רק כיתה אחת שם ושהיא תפתח שתי כיתות נוספות, אבל בנעמ"ת לא מסכימים לסידור הזה. העירייה מוכנה לפתוח שתי כיתות גן ושכיתת גילאי 3-0 תהיה באחריותנו, אבל על כך אין הסכמה".

אם העירייה תסרב לקחת על עצמה את ניהול מעון, המשמעות היא שהוא ייסגר?

"אני מקווה שהעירייה תנהל את המקום בכל טווח הגילאים, כולל הילדים בני 3-0, כדי לתת מענה להורים שרשמו את ילדיהם ולאלה שרוצים גן של נעמ"ת בגילאים המבוגרים יותר. בכל מקרה, קומפלקס הגנים יישאר במקומו, ואם נחליט לסגור את המעון, העירייה תיקח את מאיתנו את המבנה כי זה מבנה עירוני".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר