קייטנה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
קייטנה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

קליש רותם: "ההבטחה לסבסוד הקייטנות – הבטחת בחירות"

ראש העיר עינת קליש רותם פרסמה הודעה ולפיה ההבטחה שניתנה להורים לסבסוד הקייטנות בצהרונים היתה הבטחת בחירות שאין לה סימוכין ושאין מאחוריה תקציב אמיתי. קליש רותם קראה להורים שמחזיקים בחוזים חתומים המוכיחים כי הובטח להם מימון לקייטנת חודש יולי לפנות לעירייה ולקבל הנחה של 300 שקל

פורסם בתאריך: 20.5.19 18:52

נראה שפרשת מחירי הקייטנות העירוניות בגני הילדים הגיעה לסיומה. היום (שני) הוציאה ראש העיר עינת קליש רותם הודעה ולפיה ההבטחה שניתנה להורים היתה הבטחת בחירות שאין לה סימוכין ושאין מאחוריה תקציב אמיתי. לדבריה של קליש רותם, הורים שמחזיקים בחוזים חתומים המוכיחים כי הובטח להם מימון לקייטנת חודש יולי מוזמנים לפנות לעירייה ולקבל הנחה של 300 שקל.

בהודעתה כתבה ראש העיר: "לאחר שבועות רבים של חקר הנושא, הנהלת העירייה יכולה להבטיח כי הקייטנות שאותן יקבלו הורי חיפה בקיץ 2019 יהיו ברמת שירות ובעלויות לפי כל הקריטריונים המתבקשים. בקיץ הזה הקייטנות יתופעלו על ידי חברת משכ"ל, אך עם זאת בכוונתנו להמשיך לעבוד עם המתנ"סים שחשובים לנו במרחב החינוכי-קהילתי ולא נוותר על שירותיהם העתידיים. חוזי ההתקשרויות מולם ייבדקו ויילמדו על מנת לבנות עמם יחסי עבודה תקינים מעתה ואילך".

 

 

קליש רותם שלחה רמז עבה להתנהלות לא תקינה לכאורה של הנהלת העירייה בקדנציה הקודמת וכתבה: "נראה לכאורה שהורים לילדי הצהרונים קיבלו הבטחה לסבסוד חודש קייטנות בחינם ביולי. מדובר בהבטחה שאין לה סימוכין, שניתנה בשנת בחירות, שאין מאחוריה תקציב אמיתי ושאין לה מקורות מימון".

ראש העיר הוסיפה כי "מכיוון שטובת המשפחות עומדת לנגד עיננו, אנו מבקשים לסייע להורים המחזיקים בחוזים חתומים המוכיחים כי הובטח להם מימון קייטנת חודש יולי. אנא פנו אלינו בדוא"ל [email protected] או בטלפון 1-700-507-002, הנחתי את מערכת החינוך להעניק הנחה של 300 ש״ח למחזור יולי בלבד, על סמך חוזה חתום מול המתנ"ס או העירייה עד סוף יולי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בחרתם קליש קבלתם הנחה או אנחה בקיטנות

  2. ממש עצוב לנו.איך שכנעו אותנו דוד עציון.תושבי קרית חיים ושמואל. אמרנו רק לא יונה קיבלנו בוקס בבטן.נורא.

    א.א חיפה

  3. הבנתי...

    לא הבנתי מהכותרת, האם הבטחת בחירות היא הבטחה שמרגישים חובה לקיימה, או שזה עדות לאי כוונה לקיימה…

  4. אנונימית

    בחירה גרועה!! איך נפלנו עם ראש עיר דיקטטורית שעושה שרירים, איך נסחוב אןתה עוד 4 שנים!! בחרתי בקליש ועשיתי טעות נוראית!! בדיעבד, אין על יונה יהב!! בחירה עגומה לראש עיר מבזה!! פשוט בושה לעיר!!!

  5. אורי

    בושה ! לא לקיים הבטחת בחירות, איזה חוצפנית, איזה אכזבה, מתחת לכל ביקורת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר