גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מעכשיו כבר ניתן לראות את שיבוץ הילדים לגנים בשנה הבאה

באמצעות פורטל החינוך של הרשויות המקומיות - עיריית חיפה יכולים הורים לילדי הגנים העירוניים לראות את השיבוץ של ילדם בשנת הלימודים הבאה. כמו כן ניתנת האפשרות להורים שביקשו להעביר את ילדם מגן שאליו הוא שובץ לגן אחר לראות אם בקשתם התקבלה

פורסם בתאריך: 19.6.19 13:17

שדרוג בשירות שנותנת עיריית חיפה להורים לילדי הגנים העירוניים: כבר כעת ניתן לראות את השיבוץ של הילדים לגנים בשנת הלימודים הבאה באמצעות פורטל החינוך של הרשויות המקומיות – עיריית חיפה. כמו כן מאפשרת העירייה להורים שביקשו להעביר את ילדם מגן שאליו הוא שובץ לגן אחר לראות אם בקשתם התקבלה.

בפנייה להורים בנושא כתבה ראש העיר עינת קליש רותם: "כחלק מההכנה לשנת הלימודים הקרובה ניתן לצפות בשיבוץ הסופי לגני הילדים לשנת הלימודים תש"פ באמצעות האינטרנט. נעשה מאמץ להקשיב למשובים שלכם ולתת מענה לבקשות ולהצעות על מנת לפשט את תהליך ההרשמה".

קליש רותם הוסיפה כי מערכת החינוך יקרה מאוד ללבה וכי "מושקעים בה משאבים ומאמצים כמו פתיחת גנים חדשים, שדרוג מבנים קיימים, תוכניות בגנים ובבתי הספר וכדומה".

 

 

באגף החינוך העירוני מסבירים כי על פי חוק, הורה שלא מרוצה מהשיבוץ של ילדו באחד מגני העירייה מוזמן לכתוב בקשת העברה למרכז הרישום בעירייה, ובקשתו תידון בפני ועדה עירונית שתחליט אם להיענות לה. באגף הוסיפו כי גם במקרה של דחיית הבקשה ניתנת להורה אפשרות לערער על הדחייה בפני משרד החינוך.

יצוין כי הורה שמבקש לראות את השיבוץ הסופי של ילדו בגן צריך להקליד בפורטל החינוך של הרשויות המקומית – עיריית חיפה את מספר תעודת הזהות שלו ושל התלמיד או התלמידה שעליהם הוא מבקש מידע, ויועבר לדף שבו יוצג לו הגן שאליו הם שובצו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר