בית הספר תל חי
בית הספר תל חי

גם בתל חי מתכוונים לשבות בשל גריעת כיתה

בדומה למסתמן בבית הספר אהוד ע"ש שלמה תל, הורים לתלמידים משכבת כיתות ב' בבית הספר תל חי אינם מתכוונים לשלוח את ילדיהם לבית הספר ביום ראשון בגלל גריעת כיתת לימוד אחת מתוך שלוש. לטענתם, הדבר נודע להם רק כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 27.8.19 19:56

הורים לתלמידים משכבת כיתות ב' בבית הספר הממלכתי תל חי בנוה שאנן מתכוונים לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר ביום ראשון בגלל גריעת כיתת לימוד אחת מתוך שלוש – דבר שנודע להם רק כשבוע לפני פתיחת שנת הלימודים.

אתמול נחשף ב"כלבו – חיפה והצפון" כי הורים לתלמידים בשכבת כיתות ה' בבית הספר אהוד ע"ש שלמה תל לא יישלחו את ילדיהם לבית הספר מאותה הסיבה.

במכתב ששלחה יו"ר הנהגת ההורים בתל חי אורלי שטיין למנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל, למחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה סיגל ציוני ולבכירים נוספים במשרד החינוך ובעירייה היא ציינה שרק ביום שישי בבוקר נודע להורים לתלמידים בכיתות ב' כי כיתה אחת תיגרע בשכבה מכיוון ששני תלמידים עברו לבית ספר אחר.

במכתבה ציינה שטיין כי מנהלת בית הספר רויטל אפלבאום סיפרה להורים שכל מאמציה לשנות את ההחלטה לא צלחו. באסיפת חירום שהתקיימה ביום ראשון בבית הספר בהשתתפותם של הורי התלמידים בשכבה ואנשי הצוותים הניהולי, הפדגוגי והייעוצי של בית הספר הוחלט כי אם הנושא לא ייפתר בשיח ובהידברות, שכבת כיתות ב' לא תפתח את שנת הלימודים.

 

 

"מכיוון שאנחנו בישורת האחרונה, ימים ספורים לפני פתיחת השנה, נבקשכם להגיב תוך 24 שעות", כתבה שטיין, "לא יתכן שבשל העובדה שחסרים שני תלמידים סוגרים כיתה שלמה. שכונת נוה שאנן מתפתחת ויש בה פרויקטים של תמ"א 38 ושל בנייה מתחדשת. כפי הנראה, יהיו עוד נרשמים לשכבה זו במהלך השנה הנוכחית, ואז מה יהיה על ילדינו? שוב הם יפוצלו בין הכיתות בגלל תוספת של ילדים בודדים? למהלך כזה לא נסכים. אנו מבקשים לקיים חשיבה נוספת ולאפשר את הכיתה השלישית עם תחילת שנת הלימודים".

יצוין כי בכיתה א' מנתה השכבה 69 תלמידים בשלוש כיתות. בשיחה עם הורים הם ציינו כי הם מרגישים זלזול מצד מערכת החינוך וחוסר רגישות לילדים, שגם כך חווים טלטלה של פרידה ממחנכת שלימדה אותם בכיתה א'. עוד הוסיפו ההורים כי הם רשמו את ילדיהם לתל חי בגלל הכיתות הקטנות והיחס האישי.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו פועלים על פי נוהלי תקן בלבד. יחד עם זאת, בשל צמצום תקן על רקע מעבר של תלמידים, הנושא ייבדק על ידי הפיקוח הכולל ותיבנה מערכת שעות לקבוצות למידה בחלק מהשעות על מנת לתת לילדים מענה מיטבי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בכיינות!

    הכיס של הציבור אינו הפקר!
    23 ילדים בכיתה זו חוצפה לשמה.
    שום דבר לא משתפר מפחות חברים..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר