גן צברים (צילום: שושן מנולה)
גן צברים (צילום: שושן מנולה)

חור נפער בגג, 60 ילדים מצטופפים בגן

ילדי גן צברים בשכונת רמת התשבי עברו לגן צפריר הסמוך לאחר שחור נפער בגג המבנה ומערכת החשמל נפגעה. לטענתם של הורים לילדים בגן, הפגיעה אירעה בלילה שבין חמישי לשישי ועד היום היא לא טופלה: "נראה לנו שלעיריית חיפה אין מושג מה עושים"

פורסם בתאריך: 15.12.19 11:27

עשרות ילדי גן צברים בשכונת רמת התשבי נאלצים להצטופף בגן צפריר הסמוך לאחר שגג המבנה ומערכת החשמל בגן שלהם נפגעו בסערה בשבוע שעבר. לדבריהם של הורים לילדים בגן, הפגיעה אירעה בלילה שבין חמישי לשישי ועד היום היא לא טופלה.

ההורים טוענים כי בשבוע שקדם לסערה בוצעו עבודות על גג הגן, שהם לא יודעים מה טיבן, וכעת הם דורשים שעיריית חיפה תשלח למקום מהנדס מבנים שיודיע להם בכתב כי מבנה הגן הוא תקין. נוסף על כך אומרים ההורים כי הוצע להם להביא את ילדיהם למבנה בהדר כאלטרנטיבה, אך מבחינתם הצעה זו אינה ריאלית מבחינה אופרטיבית. "נראה לנו שגם לעירייה אין מושג מה עושים". אמרו ההורים.

 

החור שנפער בגג בגן צברים

החור שנפער בגג בגן צברים

 

 

אם לילד בגן צברים: "בלילה נשבר חלק מהתקרה ונפער חור גדול. בנוסף, מערכת החשמל בגן נפגעה, ובכל הגן אין חשמל. הגענו הבוקר (ראשון) לגן וראינו שמאז הפגיעה לא התבצע במקום כל תיקון. מכיוון שבצדו השני של המבנה יש גן נוסף, הילדים שלנו עברו לשם. עכשיו יש 60 ילדים בגן אחד".

פניתם לעירייה?

"כמובן. באגף החינוך מודעים לבעיה. אנחנו דורשים תשובות שעד כה לא קיבלנו. אנחנו רוצים לדעת כמה זמן ייקח עד שהמבנה יתוקן ושהגן יחזור לקדמותו. מכיוון שבלתי אפשרי להחזיק 60 ילדים בגן שמיועד ל-30 ילדים, מהי האלטרנטיבה? העירייה הציעה לנו להעביר את הילדים למוזיאון המדעטק בהדר, אבל לא אמרו מי יביא את הילדים לשם. הילדים שלנו רשומים גם לצהרון בגן, ולסוגיה הזו איש לא התייחס ולא נתן מענה. על פניו נראה שלעירייה אין באמת תשובות. אנחנו לא מבינים למה לא ניתן היה לטפל בבעיה בסוף השבוע ולהציג לנו פתרונות כבר היום. איש לא טיפל במבנה ולא באלטרנטיבה. האם העירייה לא אמורה על פי חוק לתת מענה לילדים מגיל 3 בגני הילדים? האם אנחנו לא זכאים לתשובות רציניות וענייניות?".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. להעמיד לדין את אחראי התחזוקה ביפה נוף ואגף מבנים

    על תחזוקת המבנים אחראית חברת התופת העירונית "יפה נוף"
    בעבר כבר קרסו גגות ובנס נמנע אסון כבוד כמו הגג באולם הספורט של בי"ס דגניה
    יפה נוף חברה רשלנית מועדת לפורענות שמחבלת בחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר