חלוקת משלוחי המזון (צילום: בית הספר חוגים)
חלוקת משלוחי המזון (צילום: בית הספר חוגים)

חוגים נרתם לסייע למשפחות שנפגעו ממשבר הקורונה

מיזם של בית הספר חוגים, שבו משתתפים 130 מתנדבים בסיוע של אגף הרווחה של עיריית חיפה מסייע למשפחות שנפגעו כלכלית ממשבר הקורונה ואיבדו את פרנסתן. יוזמת הפרויקט מירב גולדשטיין: "היוזמה מדביקה וסוחפת אחריה עוד ועוד תושבים בעיר שאינם חלק מבית הספר"

פורסם בתאריך: 25.1.21 09:08

על רקע הפגיעה הכלכלית שגרם משבר הקורונה והמציאות החדשה של סגר וריחוק חברתי יזמה הנהלת בית הספר חוגים מיזם התנדבותי, בסיוע של אגף הרווחה בעיריית חיפה, למען משפחות חיפאיות שנפגעו ממשבר הקורונה ואיבדו את פרנסתן. את המיזם שהחל בימים האחרונים יזמה רכזת המעורבות החברתית בבית הספר מירב גולדשטיין, והוא מנוהל על ידי תלמידת כיתה י"ב אן דניאלי ותלמידות משכבת כיתות י"א.

במסגרת המיזם מכינים 130 מתנדבים – הורים של תלמידי בית הספר, מורים ופעילים – משלוחי מזון לשבת הכוללים חלה, בקבוק יין, עוגה ומצרכים נוספים, ולצדם מצרפת כל משפחה ברכה אישית המיועדת לאדם או למשפחה שעתידים לקבל את המשלוח. נוסף על כך מופיעים במשלוח פרטי הקשר של המשפחה תורמת על מנת לאפשר למקבל המשלוח ליצור עמה קשר ליצירת המשכיות לתרומות נוספות. בשבוע הראשון לקיומו של המיזם קיבלו כ-100 משפחות קשות יום וקשישים בודדים משלוחים.

 

 

גולדשטיין: "ההירתמות של העובדים, המורים, התלמידים וההורים מוכיחה עד כמה ערבות הדדית וערך הנתינה בוערים בדמה של משפחת חוגים. היוזמה מדביקה וסוחפת אחריה עוד ועוד תושבים בעיר שאינם חלק מבית הספר".

דניאלי: "שעות הישיבה בבית מול מסכי הטלוויזיה חשפו אותנו למצוקות של אחרים ולהבנה כמה ברי מזל אנו מהמעט שיש לנו. מכאן בא הרצון לעשות מעשה ולהושיט יד למי שהמזל לא שפר עליו, ולכן החלטתי להצטרף למיזם ולהיות בצוות המוביל שלו".

מנכ"לית חוגים מילנה מירון: "משבר הקורונה שינה את החיים של כולנו, אבל יש משפחות רבות שאיבדו את מקור פרנסתן ונמצאות במצב כלכלי קשה. אין לי ספק שמשלוח כזה יכניס שמחה בלב ומתוק בנפש של המשפחה שתקבל אותו, וגם של המשפחות שיכינו אותו. אני מלאת גאווה בצוות התלמידות שמוביל את המיזם ובפריצת הדרך שבית הספר עושה בהעברת האחריות בניהול פרויקטים לתלמידים".

תושבים המעוניינים להתנדב במיזם מוזמנים ללחוץ כאן.

תושבים המעוניינים לקבל משלוח מוזמנים ללחוץ כאן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאגף הרווחה בעיריה נמסר: תודה על כל היוזמות, אנחנו עסוקים בקבלת רכב צמוד מודל 2021 מועד עובדי העירייה כרגע ומילוי טופסי 101.
    תמשיכו לחלק מזון, אתם עשר.

  2. אילנה

    כל הכבוד לתלמידים.ות בה"ס חוגים, לכל הצוות וההורים שתומכים בעשיה חיובית זאת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר