שיעור בזום (צילום: shutterstock/Sidney de Almeida)
שיעור בזום (צילום: shutterstock/Sidney de Almeida)

בוטלה חלקית השבתת הזום

בהודעה שפרסם יו"ר ועד ההורים היישובי עופר גרין נכתב כי לנוכח אישור המתווה של חזרה ללימודים של תלמידי כיתות ה' ו-ו' ו-י"א ו-י"ב, ועד ההורים היישובי - הנהגת חיפה מחזיר מחר את הלימודים לכיתות אלה ללמידה רגילה וללא הצטרפות לשביתת הזום. נמשיך במאבק עם תלמידי כיתות ז'-י'"

פורסם בתאריך: 17.2.21 22:25

יו"ר ועד ההורים היישובי עופר גרין הודיע על השבתת לימודי הזום שתוכננה למחר (חמישי). בהודעתו כתב גרין: "לאור אישור המתווה של חזרה ללימודים של תלמידי כיתות ה' ו-ו' ו-י"א ו-י"ב, ועד ההורים היישובי – הנהגת חיפה מחזיר מחר את הלימודים לכיתות אלה ללמידה רגילה וללא הצטרפות לשביתת הזום. נמשיך במאבק עם תלמידי כיתות ז'-י'".

כזכור, הנהגת ההורים הארצית הודיעה אתמול כי היא "משביתה את הזום ביום חמישי ליום שלם". בתגובה לכתבה שפורסמה כאן היום אחר הצהריים נמסר מוועד ההורים היישובי: "הוועד תומך באמירה החד משמעית שטובת ילדינו עומדת מעל הכל. אנו מצטרפים מחר, כהורים המשמיעים את קול ילדיהם למקבלי ההחלטות, לשביתת הזום, ומבקשים מכם, ההורים, להצטרף אלינו. אתם מוזמנים לדברר לילדים שלנו את המשמעות של המעשה ואת העובדה שהם לא שקופים ולכן אנו פועלים למענם. הילדים הם לפני הכל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר