הנבחרת של עירוני ה'. למעלה מימין: יובל פליקס, אלון ברקאי, שון משגב. למטה מימין: סיון שורצמן, תמר רבינוביץ', אלרועי מרצנבוים
הנבחרת של עירוני ה'. למעלה מימין: יובל פליקס, אלון ברקאי, שון משגב. למטה מימין: סיון שורצמן, תמר רבינוביץ', אלרועי מרצנבוים

האקתון אלברט איינשטיין: בתי ספר חיפאיים זכו במקומות הראשון והשלישי

הנבחרות של בתי הספר עירוני ה' ועופרים זכו במקומות הראשונים במסלול הפיצוחי בהאקתון "אלברט איינשטיין" להתמודדות של מערכת החינוך עם אתגרי העולם המשתנה. המיזם של עירוני ה' מציג תוכנית הדרכה והטמעה של כלים טכנולוגיים לתלמידים, וזה של עופרים עוסק בפיתוח תוכנית לליווי למורים מתחילים

פורסם בתאריך: 21.2.21 11:00

הנבחרת של בית הספר עירוני ה' זכתה במקום הראשון והנבחרת של בית הספר עופרים לחינוך מיוחד הגיעה למקום השלישי במסלול הפיצוחי בהאקתון "אלברט איינשטיין" להתמודדות של מערכת החינוך עם אתגרי העולם המשתנה.

40 נבחרות מכל רחבי הארץ השתתפו בשבוע שעבר בהאקתון הווירטואלי, שבמסגרתו הן התבקשו לגבש ולהציג פתרונות יצירתיים לאתגרי החינוך בעולם המשתנה. הנבחרות הורכבו מכ-220 משתתפים, רובם אנשי חינוך, מורים ומנהלי בתי ספר. הקבוצות התמודדו בשני מסלולים, שהראשון שבהם היה פיתוחי ובו נדרשו הנבחרות לפתח גרסה ראשונית לתוכנה או לאפליקציה בתחום הלמידה, והשני היה פיצוחי ובו הן נדרשו להציג תכנית לפתרון בעיה שזיהו.

בסופו של ההאקתון זכתה נבחרת תלמידי עירוני ה' במקום הראשון במסלול הפיצוחי עם המיזם "חיבור עולמות". המיזם מציג תוכנית הדרכה והטמעה של כלים טכנולוגיים לתלמידים, ובהמשך גם למורים, אשר תביא למהפכה של חדשנות במערכת החינוך. בבסיס הרעיון עומדת ההבנה כי תלמידים רבים מתקשים להתעדכן בקצב החידושים ואינם זוכים ללמידה טכנולוגית מספקת. שימוש בכלים רבים ומגוונים תאפשר למידה עשירה, מאתגרת ויצירתית, ותיתן מענה לאתגרי העולם המשתנה. רתימתם של התלמידים להדרכה טכנולוגית תאיץ את אימוץ הטכנולוגיות באופן מערכתי, ותיצוק משמעות אישית וערך למדריכים הצעירים.

 

 

את הידע הטכנולוגי רכשו רוב חברי הנבחרת בחוג העשרה למדריכי טכנולוגיה צעירים (מטצ"ים), שבו הם למדו בין השאר לערוך אתרים, מצגות וסרטונים. במהלך שנת הלימודים צברו כמה מחברי הנבחרת ניסיון מעשי בהדרכה כחונכים של תלמידים החברים בנבחרות בתי הספר נופים וזכרון יוסף באולימפיאדת החלל לבתי ספר יסודיים.

במקום השלישי בהאקתון זכתה כאמור נבחרת עופרים שהציגה מיזם העוסק בפיתוח תוכנית לליווי למורים בתחילת דרכם אשר מטרתו היא מניעת נשירה של מורים בשנים הראשונות להוראה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר