בית הספר עירוני ה' (צילום: דוברות עיריית חיפה)
בית הספר עירוני ה' (צילום: דוברות עיריית חיפה)

תלמידי עירוני ה' חונכים את תלמידי נופים

במסגרת מיזם מעורבות חונכים 56 מתלמידי החטיבה העליונה בבית הספר עירוני ה' תלמידים מכיתות ב'-ו' בבית הספר היסודי נופים. במסגרת זו הם נפגשים עם החניכים פעם בשבוע באמצעות אפליקציית זום, לומדים ומשחקים איתם וגם תומכים בהם רגשית

פורסם בתאריך: 7.3.21 17:05

56 מתלמידי החטיבה העליונה בבית הספר עירוני ה', רובם משכבת כיתות י', משתתפים במיזם מעורבות שבו הם חונכים תלמידים מכיתות ב'-ו' בבית הספר היסודי נופים. במסגרת המיזם הם נפגשים עם החניכים פעם בשבוע באמצעות אפליקציית זום, לומדים ומשחקים איתם וגם תומכים בהם רגשית.

בערב הוקרה שהתקיים בזום לחונכים, לחניכים ולהוריהם של החניכים סיפרו רבים מהתלמידים ומהורים על המשמעות הרבה של קשרים אלה, במיוחד בשנת הקורונה שבה ילדים רבים חשים בדידות עקב הלמידה בזום והריחוק החברתי. בערב ההוקרה, שאותו יזמו סגנית מנהלת נופים רחל ברגר ורכזת המעורבות החברתית בעירוני ה' קרן מנור גרימברג, השתתפו גם מנהלת נופים אסתי גרינבוך ומנהלת החטיבה העליונה בעירוני ה' רחל לוטבק, וההורים סיפרו בו כי הצלחתו של המיזם נובעת מהמחויבות ומההתמדה של החונכים ומהשיבוץ המוצלח והמעקב הקשוב והיומיומי בנופים ובעירוני ה'.

 

 

אם לתלמידה בנופים אמרה במפגש: "בתקופה של ריחוק חברתי ולמידה מרחוק רקמה הבת שלי עם החונכת שלה קשר מיוחד אשר בנוי על מחויבות, על למידה ועל חברות. כשאני רואה את ההתרגשות שבה ממתינה בתי מדי שבוע למפגש, אני מבינה את העומק ואת החשיבות של הקשר שנוצר".

תלמיד בעירוני ה' ששימש חונך סיפר על הקשר שנוצר בינו לבין התלמיד שאותו הוא חונך: "אנחנו מדברים על הרבה מאוד נושאים. אני מרגיש שאני תורם לו אבל גם מקבל הרבה מאוד מהקשר הזה, ואני שמח שיצא לי לקחת חלק בפרויקט חשוב כל כך".

לוטבק: "הקשר בין שני בתי הספר הוא עמוק ומניב מיזמים מבורכים. מרגש לשמוע את התלמידים ואת הוריהם שמספרים על קשר חשוב שסייע לכל כך הרבה ילדים בשנה מאתגרת זו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר