אסף אלמגור (צילום: קבוצת בז"ן)
אסף אלמגור (צילום: קבוצת בז"ן)

חילופי מנכ"לים בבז"ן: אלמגור יחליף את אלפר

מנכ"ל קבוצת בז"ן מלאכי אלפר הודיע לדירקטוריון על פרישתו מהתפקיד בשל סיבות אישיות. מחליפו אסף אלמגור, מנכ"ל כרמל אוליפינים: "בז"ן ניצבת בפני אתגרים רבים, ואני משוכנע שביחד עם הנהלת החברה ועם עובדיה נדע לנווט את החברה לטרנספורמציה החיונית עבורה"

פורסם בתאריך: 23.11.22 09:30

מנכ"ל קבוצת בז"ן מלאכי אלפר הודיע אתמול (שלישי) לדירקטוריון על פרישתו מהתפקיד בשל סיבות אישיות. אלפר יסיים את תפקידו לאחר חפיפה עם מחליפו אסף אלמגור, אשר משמש מנכ"ל כרמל אולפינים (כאו"ל).

מבז"ן נמסר כי אלפר פורש לאחר שנה שבה רשמה הקבוצה תוצאות שיא בשלושת הרבעונים האחרונים, עם EBITDA מנוטרל מאוחד של 238 מיליון דולר ברבעון האחרון, והוביל שורה של צעדים לקידום האסטרטגיה של בז"ן לצד ניהול של תקופת שיפוצים במתקנים המרכזיים של הקבוצה.

"הודעתי על פרישתי מהתפקיד מסיבות אישיות", מסר אלפר, "אני מסיים 14 שנים שבהן ניהלתי את שני בתי הזיקוק בישראל בתחושת סיפוק אדירה של עשייה. אני מותיר את הקבוצה איתנה וערוכה לאתגרי העתיד הרבים, ואני סמוך ובטוח שהצוות הניהולי יעמוד בהצלחה בפני אתגרים אלה".

 

 

דירקטוריון החברה קיבל את הודעת הפרישה והחליט למנות את אלמגור למנכ"ל הקבוצה. אלמגור הוא בעל תואר שני בהנדסת כימיה בטכניון ו-30 שנות ניסיון בפעילות פטרוכימית. מאז שנת 2014 הוא משמש סמנכ"ל וחבר הנהלה בקבוצת בז"ן, ומנהל 600 עובדים בישראל ובחברת הבת דוקור שבהולנד. אלמגור הוביל בשנים האחרונות את בניית התוכנית האסטרטגית של תחום הפולימרים, וניהל במשך כשנתיים את יחידת הארומטיים (מפעל גדיב) בקבוצה. 

אלמגור: "אני מודה לדירקטוריון הקבוצה על האמון שניתן לי להוביל את הקבוצה בתקופה מאתגרת זו. בז"ן ניצבת בפני אתגרים רבים, ואני משוכנע שביחד עם הנהלת החברה ועם עובדיה נדע לנווט את החברה לטרנספורמציה החיונית עבורה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר