"קפה יערה" (צילום: פייסבוק)
"קפה יערה" (צילום: פייסבוק)

תפריט צבעוני ואלכוהול

אחרי שפתח את "פלאפל בר גיורא", החליט משה נגר להתרחב ופתח במסדה את "יערה", בית קפה ביום שהופך לבר עם רדת החשיכה. התפריט מתאים גם לטבעונים, יש אלכוהול בשפע, ובקרוב גם הופעות חיות

פורסם בתאריך: 17.1.22 11:48

הרומן של משה נגר עם חיפה התחיל ארבעה ימים לפני שהמשק במדינה נסגר בגלל נגיף הקורונה. כמה ימים אחר כך, כבר הוגבלה היציאה מהבית והחלה להישמע לראשונה המילה סגר. נגר, עד אז תושב המרכז, הגיע לבקר חבר ברחוב הס, ראה חנות קטנה בפינת הרחובות בר גיורא-ארלוזורוב עם שלט להשכרה, ונדלק. הוא שיתף את אחיו, שבא לראות, והשניים החליטו לפתוח את "פלאפל בר גיורא", בלי שום ניסיון בתחום הקולינרי. הטיימינג, 10 במארס 2020, לא היה משהו, אבל הפלאפל כן, והוא קיבל חיבוק אוהב מהחיפאים, בגלל הטעם וגם בגלל המחיר.

לאחרונה החליט נגר להתרחב והוא פתח ברחוב מסדה, על חורבות "קפה טיפול", את "יערה" – בית קפה בשעות היום שהופך לבר עם רדת החשיכה.

 

 

נגר, מכיר את ההיסטוריה של המקום?

"בוודאי. 'קפה טיפול' נסגר לאחר שבעליו סיים את חייו בנסיבות טרגיות בעיצומו של משבר הקורונה. זה היה מקרה שזעזע את המדינה ואפילו הנשיא דאז, ראובן (רובי) ריבלין, הגיע לכאן. מאז הנכס עמד ריק, ולי התחשק להיות בעלים של בית קפה. קראתי לו על שם בתי הקטנה, יערה. היא רק בת 9, אבל ציירת מחוננת. על כל הקירות תלויות תמונות שהיא ציירה".

אלכוהול בשפע. "קפה יערה" (צילום: פייסבוק)

אלכוהול בשפע. "קפה יערה" (צילום: פייסבוק)

מה כולל התפריט?

"טוסטים, סלטים, כריכים, מאפים, עוגות מקונדיטוריות בוטיק וכל מיני מאזטים. זה תפריט צבעוני מאוד שמתבסס בעיקר על המטבח הטבעוני, אבל יש גם ביצים וארוחות בוקר מגוונות. הבר מציע את כל סוגי האלכוהול, לצידם אנחנו מגישים את תפריט בית הקפה. מדי פעם יהיו פה הופעות חיות. בקיצור, הולכים לעשות מקום טוב, שמח וכיפי".

"יערה", רחוב מסדה 1, חיפה. שעות פעילות: בכל ימות השבוע מ-08:30 ועד חצות. טלפון: 054-800-6088

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר