אמריקן וג'י בורגר (צילום: יח"צ)
אמריקן וג'י בורגר (צילום: יח"צ)

באים בגלל האוכל, חוזרים בגלל השירות

תפריט חדש לסניף "קפה קפה" בגרנד קניון, בבעלות שאדי עלי, דור שני, למסעדנים. בהיצע: ארוחות בוקר עשירות, מנות ראשונות, עסקיות וקינוחים מפתיעים

פורסם בתאריך: 30.5.22 11:28

לאחר הטלטלות שעברו עליו, סניף "קפה קפה" בגרנד קניון התייצב, הרבה בזכותו של הזכיין שאדי עלי, שהוא דור שני למסעדנים. כמי שנולד לתוך העולם הקולינרי וינק מילדות את סודותיו, הוא בחר להמשיך במסורת המשפחתית, לארח ולשמח אנשים, בדיוק כפי שחווה בעסקי המזון של הוריו. את רזי השירות האדיב והמחויך שלו, הצליח עלי להנחיל בתוך זמן קצר גם לעובדים, וזה ניכר בהתנהלות.

מוקפץ בקר עם ברוקולי (צילום: יח"צ)

מוקפץ בקר עם ברוקולי (צילום: יח"צ)

"הצלחתי להעביר לצוות העובדים איך להיות ערוך ונגיש לכל הזמנה, בקשה או המלצה, במהירות ויעילות", אומר עלי, "זו גם הסיבה שרבים חוזרים לסעוד פה. אל 'קפה קפה' בגרנד קניון חיפה מגיעים בהתחלה בגלל האוכל, אחר כך חוזרים בגלל השירות. מעבר לאוכל שנעשה כאן מדי יום מהפרודוקטים הטובים והטריים ביותר, אנחנו מקפידים לתת את התחושה הטובה והחוויה הנעימה ביותר עבור הלקוחות שלנו. זו האהבה שלנו".

לדברי עלי, זה כבר מזמן לא בית קפה בהגדרתו המסורתית, אלא מסעדה עם תפריט מגוון, הכולל מבחר מנות שף מוקפדות, החל מארוחות בוקר עשירות, שייקים מלאי בריאות, מנות ראשונות, סלטים, פסטות ומנות עיקריות המתאימות ל-sharing וגם תפריט קינוחים מפנק.

 

 

לקראת הקיץ נערכו שינויים בתפריט ונכנסו מנות חדשות, ושתיים מהן מתאימות לטבעונים. תפריט העיקריות התחדש במסאחן אסאדו בבישול ארוך על פוקאצ'ה אפויה במקום (72 שקלים); אמריקן וג'י בורגר (טבעוני) – נתחי סויה וסייטן קצוצים עם בצל ופטריות (64 שקלים); מוקפץ ביף ברוקולי – נודלס עם נתחי בקר, ברוקולי ונענע ברוטב פטריות אסייתי, כוסברה, אפונת וואסבי ובוטנים מטוגנים (76 שקלים); סאקה עוף – נודלס עם נתחי עוף, בטטות אפויות, פטריות, פלפלים ובצל ירוק ברוטב טריאקי, בעיטור שומשום ושקדים קלויים. ניתן להחליף את העוף בבקר או נתחי סלמון (76 שקלים).

מסאחן אסאדו (צילום: יח"צ)

מסאחן אסאדו (צילום: יח"צ)

תפריט הקינוחים התחדש בכנאפה – מוגשת עם גלידה וסירופ ייחודי של המקום (39 שקלים); נוצ'ולטו (טבעוני) – שכבות של קרם שוקולד בלגי וקרם פרלינה אגוזים, על מצע קריספי של שוקולד נוגט בציפוי קראנצ'י שוקולד (44 שקלים); קראק פאי – גרנולה, טופי, קרמל וניל, מוגש עם גלידה ושברי פקאן (44 שקלים); פאי אגוזים – אגוזי מלך, פקאן ולוז בקרמל טופי, מוגש עם גלידה וקצפת (44 שקלים).


"קפה קפה", גרנד קניון, קומה 2. שעות פעילות: א'-ה' מ-08:00 עד אחרון הלקוחות. שישי מ-08:00 עד שעה לפני כניסת השבת. מוצ"ש חצי שעה אחרי צאת השבת. טלפון: 04-8120155.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר