פסטה קונכיות של "פסטרלינג"
פסטה קונכיות של "פסטרלינג"

מטבח הרפאים של יותם

יותם שטרלינג החליט לקחת את התחביב שלו למקומות אחרים, ופתח בביתו בדניה את "פסטרלינג" - מטבח המוציא מתוכו פסטות ברטבים מגוונים עם או בלי שניצל. כרגע זה באיסוף עצמי, ובקרוב יהיו גם משלוחים

פורסם בתאריך: 15.6.22 14:15

לפני כחודשיים נפתח "פסטרלינג" (כן, כן, זו לא טעות) בשכונת דניה, שזה מטבח רפאים המוציא מתוכו פסטות במגוון רטבים. אחראי על המיזם הוא יותם שטרלינג, סטודנט לתקשורת בבינתחומי, שתמיד אהב לבשל ולאכול.

"שנים שאני מבשל בקטנה לחברים", הוא מספר, "אבל עם הזמן זה הפך למן טרנד כזה, ישיבות של חברים שמגיעים לאכול. דווקא את הרעיון לפתוח מקום, קיבלתי מהחברים שכל הזמן דחפו אותי לקחת את התחביב למקומות אחרים, לעשות עוד מנות ולפתוח עסק רציני. לקראת סוף התואר, החלטתי שזה הזמן לעשות את זה, לפתוח עסק של פסטה".

זה עסק ביתי?

"כן. זה מטבח רפאים שנמצא אצלי בבית. אני מכין את כל הרטבים לבד, משתמש רק בחומרי גלם משובחים. למשל את הבזיליקום אני קוטף מהגינה שלנו. אם אראה שאני מתקדם ושובר רף שהצבתי לעצמי, אני אתחיל לייצר גם פסטה טרייה בבית. בסך הכל, הלקוחות שלי מבסוטים, ולרוב הם חוזרים. המשפט הכי יפה שאני שומע ש'השמועה עברה מפה לאוזן'. שמועות זה חשוב, אבל בסוף חוזרים בגלל הטעם ולא בגלל השיווק".

אילו פסטות יש בתפריט?

"התפריט משתנה, אני כל הזמן אני מעדכן אותו. הפסטות שאנחנו משתמשים הן פנה, ספגטי וקונכיות, והרטבים הם רוזה, שמנת פטריות, אלפרדו פטריות, שמנת פסטו ועגבניות. אלו רטבים קלאסיים, לא ספיישלים, אבל הטעמים מעולים".

 

 

אבל זה לא הכל, יש הפתעה בתפריט.

"נכון, התפריט מתבסס על פסטה, אבל כששאלתי את עצמי מה עוד יכול לגעת בלקוח, מיד עלה לי אימג' של האימא הישראלית המכינה לילדים שלה ארוחה מהירה של שניצל ופסטה. שניצל ופסטה זה השילוב המנצח, ככה לפחות אני זוכר. חשבתי שאם אני משדרג את הפסטה ואת השניצל, זו תהפוך למנה הקלאסית המנצחת שלנו. השניצל שלי דק-דק, מגיע בבגט, ואם נגמר הבגט הוא יגיע גם עם טורטייה ואנשים מתים על זה".

חלומות לעתיד. אולי לפתוח מסעדה?

"הייתי פותח מסעדה בכיף, אני בן אדם של אוכל, אני מטורף על אוכל. הייתי במסעדות רגילות ועד מישלן בהרבה מקומות בעולם, אבל את האמת להגיד לך? החלום האמיתי הוא בתחום הקריאייטיב בעולם הסטארט-אפ".

מחירים: פסטה 37-32 שקלים למנה; שניצל בבגט 35 שקלים; רק שניצל 25 שקלים.

"פסטרלינג", קמיל הויסמנס 11, דניה, חיפה. טלפון: 050-6907198. כרגע באיסוף עצמי בלבד, בקרוב יהיו משלוחים. ניתן להזמין מעכשיו לעכשיו, אך כדאי להתעדכן לגבי השעות בעמוד האינסטגרם pasterling_10@.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רוחמה

    הכי זול בבית. לא צריך לשכור מקום, לקנות כלי מטבח או ריהוט לארוח.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר