מאפייה (צילום: shimonbar.mail.ru/depositphotos.com)
מאפייה (צילום: shimonbar.mail.ru/depositphotos.com)

צו סגירה מינהלי למאפיית אריאל בנוה שאנן

צו הסגירה למאפיית אריאל ברחוב חניתה הוצא על ידי סגנית רופא המחוז בשל דוח ביקורת תברואתית מהיום, שבוצעה בעקבות תלונה של אזרח על הימצאות תיקנים על המאפים. לפי הצו, על המאפייה להיות סגורה, לא לאפשר כניסת לקוחות ולהפסיק הכנה של מזון וכניסה ויציאה של סחורה

פורסם בתאריך: 15.9.22 20:14

סגנית רופאת המחוז ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (חמישי) על צו הפסקה מינהלי למאפיית אריאל ברחוב חניתה 26 בנוה שאנן. הצו הוצא בעקבות דוח ביקורת תברואתית מהיום, שנערכה על ידי מפקחי המחלקה לבריאות הסביבה בלשכת הבריאות המחוזית ובהשתתפות נציג של עיריית חיפה. מהצו עולה כי על המאפייה להיות סגורה, לא לאפשר כניסת לקוחות ולהפסיק מיד הכנת מזון, הוצאת והכנסת סחורה וכל פעילות אחרת במסגרת העסק.

לדבריה של ד"ר שיבלי, "הביקורת בוצעה בעקבות תלונה על הימצאות תיקנים על המאפים. בביקורת זו נמצאו ליקויים תברואיים חמורים מאוד בנוסף לליקויי תשתית. מדובר בליקויים משמעותיים המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור".

 

 

על פי הדוח, בין הליקויים נמצא כי העסק אינו אטום מפני חדירת מזיקים, ויש חלונות לא מרושתים בכמה אזורים, ובהם בפיר המעלון שמיועד להעברת מזון ובפתח סביב הוונטה; קירות העסק מוכתמים ומלוכלכים מאוד בכמה אזורים, ובהם אזור הכנה, אזור אפייה ופיר המעלון; קיימת בעיית אוורור בעסק; בחדר קירור הצבע מתקלף בקירות, הרצפה מלוכלכת והמדפים חלודים ומלוכלכים; מגשים לאפיית מאפים מלוכלכים מאוד ושחורים מהצטברות של שאריות מזון; קילופי צבע בתקרה ובקירות במספר אזורים; מתקני קירור והקפאה מלוכלכים ועם עובשים; חומרי ניקוי מוחזקים באזור עבודה; אין הפרדה בין מזון גולמי למזון מוכן בחדר הקירור – ביצים גולמיות מאוחסנות ביחד עם מזון מוכן; חלק ממוצרי המזון אינם נשמרים על פי הוראות היצרן ואחרים ללא תאריך תפוגה, כאשר בין השאר נשמרות עוגות בטמפרטורת החדר ולא בקירור ו/או בהקפאה כנדרש; ואין סבון ונייר ניגוב ידיים בשירותי עובדים.

"בגלל חומרת הסכנה ומידותיה אני מוציאה את צו ההפסקה המינהלי לעסק לפני השימוע. תחולתו של צו זה היא מיידית. על העסק להיות סגור ללא כל פעילות מרגע קבלת צו זה", סיימה ד"ר שיבלי את מכתבה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עצביני

    העיקר שיש למאפית אריאל כשרות חחחחח כשר זה פלוף של היהודים נקודה

  2. תושבת נו"ש

    העיקר לעשות כסף על גב הלקוחות בעלת המקום שתתבייש לה לסכן את הלקוחות צריך להחרים את המקום שלו ראוי לשם מאפייה!

  3. חיים בזוהמה

    קצת חזירי בר
    קצת חתולי רחוב
    קצת תיקנים על לחמים
    קצת חולדות במוריה
    ולא נשכח יונים מלשלשות מכל עבר
    לא צריך גן חיות כל העיר הזאת ג'ונגל אחד גדול

  4. נועה

    מדוע אזרח צריך היה לדווח?! איפה משרד הבריאות? אין ביקורות פתע?
    אל תתבלבלו זה כך ברוב העסקים

  5. אבי

    מקום מזעזע עם שירות מזעזע. המגשים נראה שלא נשטפו מעולם, וגם אין מחירים על המאפים. וגם כשאץה שואל הוא אומר לך, הכל אותו מחיר או עושה לך ממוצע בקופה בלי שקיפות ובניגוד להוראת החוק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר