אטליז אבי (אטליז אחוזה) (צילום: חגית הורנשטיין)
אטליז אבי (אטליז אחוזה) (צילום: חגית הורנשטיין)

בוטל צו הסגירה לאטליז אבי

שבוע לאחר שהוצא צו הפסקה מינהלי לאטליז אבי באחוזה בשל "ליקויים חמורים המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור", חתמה סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי על ביטולו. ביטול הצו מותנה ברכישת מוצרים ממפעלים בעלי רישיון ייצור בתוקף בלבד, ובכך שעל המוצרים להיות עם סימון מלא ותיעוד וטרינרי

פורסם בתאריך: 9.2.23 19:41

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (חמישי) על ביטול צו הפסקה מינהלי לאטליז אבי (אטליז אחוזה) ברחוב דישראלי 1 בחיפה.

"אני מבטלת בזאת את צו ההפסקה המינהלי אשר הוצאתי ב-2 בפברואר לאטליז שבבעלותך", כתבה ד"ר שיבלי לבעלים אברהם לוי, "אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק ב-9 בפברואר על ידי מפקח בריאות הסביבה אלון אבן צור. בביקורת זו נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור".

ד"ר שיבלי הוסיפה כי ביטול הצו מותנה ברכישת מוצרים ממפעלים בעלי רישיון ייצור בתוקף בלבד, ובכך שעל המוצרים להיות עם סימון מלא ותיעוד וטרינרי בהתאם לדרישות החוק, וסיכמה: "יובהר כי אם בביקורות חוזרות יימצא כי אינכם עומדים בתנאים אלו, אשקול הוצאת צו הפסקה מינהלי באופן מיידי וללא שימוע נוסף. אדגיש כי ביטול צו ההפסקה המינהלי אינו מהווה אישור של משרד הבריאות לרישיון העסק".

 

 

כזכור, ביום חמישי שעבר הוצא צו סגירה לאטליז אבי בשל "ליקויים חמורים המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור", ובהם הכנת קבבים, המבורגרים, נקניקיות והקפאתם בניגוד למותר, ללא תנאים בסיסיים וללא חדר עבודה; התאריכים המעידים על מוצרי בשר פגי תוקף מכוסים במדבקה לשינוי תוקף המוצר ולהצגתו כתקין, ולפי הסימון הקיים נמכרו באטליז מוצרים פגי תוקף; המדבקות על מוצרי הבשר היו מזויפות; ובחצר מוסלק מקרר בתור ארון חשמל הצמוד לקיר העסק. יצוין כי בעת הביקורת סירב העובד לפתוח את המקרר וכי האטליז פועל ללא רישיון עסק.

כמו כן צוין בצו כי הווטרינר העירוני החליט להשמיד כ-25 ק"ג של בשר שאינו ראוי למאכל אדם, אך העובד במקום סירב לבצע השמדה על פי החלטת הווטרינר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פיגי

    "העובד במקום"? אתם צוחקים נכון..
    מה עם המקרר כספת בארון החשמל?
    מה עשו עם הפג תוקף שהיה?

    נשמע לי די הזוי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר