רוטב מחומם במיקרוגל במסעדת טאיפיי (צילום: דוברות משרד הבריאות)
רוטב מחומם במיקרוגל במסעדת טאיפיי (צילום: דוברות משרד הבריאות)

בוטל צו הסגירה למסעדת טאיפיי

שישה ימים לאחר שהוצא צו הפסקה מינהלי למסעדת טאיפיי בשל "ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד במיוחד, והכל באופן שמסכן את בריאות הציבור", חתמה סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי על ביטולו: "בביקורת נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור"

פורסם בתאריך: 20.2.23 17:19

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (שני) על ביטול צו ההפסקה המינהלי למסעדת טאיפיי במרכז הכרמל.

"אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק שבנדון היום על ידי מפקחת בריאות הסביבה בלשכתנו תגריד בריק", כתבה ד"ר שיבלי לבעלים נעים סמיר, "בביקורת זו נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור".

 

 

כזכור, הצו הוצא ביום שלישי שעבר על סמך ממצאי הביקורת שערכו במקום אתמול מפקחת המחלקה לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית בחיפה בהשתתפותו של הווטרינר העירוני בעיריית חיפה. לפי הצו, "בביקורת נמצאו ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד במיוחד, והכל באופן שמסכן את בריאות הציבור באופן מיידי. לנוכח הממצאים האלו קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה קיימת סכנה ממשית לבריאות הסועדים במקום. בשל מיידיות הסכנה לבריאות הציבור, אני מוציאה צו הפסקה מינהלי לעסק לפני שימוע. בנוסף, אני שוקלת לבטל את אישור משרד הבריאות לרישיון העסק הניתן על ידי הרשות המקומית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר