קפה קפה
קפה קפה

אחרי שלושה חודשים: בוטל צו הסגירה לקפה קפה בגרנד קניון

ב-20 בדצמבר הוצא צו הפסקה מינהלי לסניף של רשת קפה קפה בגרנד קניון בעקבות שורה של ליקויים המסכנים את בריאות הציבור. בשלושת החודשים שחלפו מאז בוצע במקום שיפוץ מאסיבי, ובעקבותיו חתמה סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי על ביטול צו

פורסם בתאריך: 24.3.23 13:59

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (שישי) על ביטול צו ההפסקה המינהלי שהוצא לפני כשלושה חודשים לסניף של רשת קפה קפה בגרנד קניון.

במכתב ששלחה לבעלים של הסניף עלי שאדי כתבה ד"ר שיבלי כי "בתוקף סמכותי אני מבטלת בזאת את צו ההפסקה (צו סגירה) המינהלי שהוצאתי ב-20 בדצמבר למסעדת קפה קפה אשר בבעלותך ו/או בניהולך ואשר הוארך על ידי בית המשפט ב-18 בינואר. אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק ב-23 במרץ על ידי מפקח המחלקה לבריאות הסביבה בלשכתנו".

 

 

במכתבה ציינה סגנית רופאת המחוז כי "בהתאם לממצאי הביקורת, העסק עבר שיפוץ כולל שהסתיים – למעט חיבור ברזים וחיבור לגז
שנמסר שיוסדר – והוסרה הסכנה המיידית לבריאות הציבור, שהיתה העילה להוצאת הצו. יובהר כי אין בביטול הצו משום אישור לרישיון עסק, ועליכם לדאוג להסדרת קבלת רישיון העסק מול הרשות המקומית".

כזכור, הצו הוצא לאחר ביקורת שבה "נמצא כי העסק במצב תברואי ירוד מאוד, עם ליקויים חמורים המהווים סכנה מיידית לבריאות הציבור, ויתרה מכך – העסק פועל ללא רישיון עסק". בין הליקויים נמצאו "עשרות מקקים חיים שנמצאו בשטח הטיפול במזון במטבח; הפשרת מוצרי בשר מתבצעת במקרר של מזון גולמי ומזון מוכן למאכל יחדיו, כאשר תהליך ההפשרה שגוי ומתבצע בניגוד לתקנות; במקרר שבו מתבצע תהליך ההפשרה נשמרים מוצרי מזון גולמיים ומוכנים למאכל – דבר שעלול לגרום לזיהום צולב; במקרר עובשים רבים, חלודה רבה, ניכר כי הוא לא נוקה זה זמן רב, ונמצאו בתוכו מקקים מתים; נמצאו מוצרים פגי תוקף שאינם ראויים למאכל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר