מסעדת BP
מסעדת BP

אחרי שבוע: בוטל צו הסגירה למסעדת BP

סגנית רופאת המחוז ד"ר רנא שיבלי ביטלה את צו ההפסקה המינהלי שהוצא לפני שבוע למסעדת BP בשדרות ההסתדרות. במכתב ששלחה להנהלת המסעדה כתבה שיבלי כי בביקורת שנערכה בעסק היום "נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור"

פורסם בתאריך: 15.6.23 16:48

סגנית רופאת מחוז חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (חמישי) על ביטול צו ההפסקה המינהלי שהוצא לפני שבוע למסעדת BP בשדרות ההסתדרות 157.

במכתב ששלחה ליעקב כהן מהנהלת המסעדה כתבה שיבלי: "אני מבטלת בזאת את צו ההפסקה המינהלי אשר הוצאתי ב-8 ביוני למסעדת BP אשר נמצאת בבעלותך. אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה בעסק היום על ידי מפקח בריאות הסביבה בלשכתנו ובהשתתפות הווטרינר העירוני מטעם עיריית חיפה. בביקורת זו נמצא כי הליקויים אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו, ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור".

 

 

כזכור, בצו הסגירה נכתב כי הצו הוצא על סמך ממצאי ביקורת שבוצעה בעקבות תלונה המתאימה להרעלת מזון בקרב סועדת במקום וכי "ונמצאו בה ליקויים תפעוליים חמורים ביותר ומצב תברואי ירוד, והכל באופן המסכן את בריאות הציבור באופן מיידי. לנוכח הממצאים האלו קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה תהווה האכילה במקום סכנה מיידית לבריאות הסועדים במקום. בשל מיידיות הסכנה לבריאות הציבור אני מוציאה צו הפסקה מנהלי לעסק לפני שימוע. בנוסף אני שוקלת לבטל את אישור משרד הבריאות לרישיון העסק הניתן על ידי הרשות המקומית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר