מסעדת מנגל
מסעדת מנגל

הסוף לנפנופים: מנגל נסגרה בגלל סכסוך עסקי

ללקוחות שהתעניינו מה עלה בגורלה של מסעדת מנגל בצומת כרמליה שסגורה זה שלושה שבועות נמסר כי המקום בשיפוצים, אך ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי השותף התפעולי אופק בוטנר נקלע לסכסוך עסקי עם שותפיו ממסעדת צפרירים 1. בוטנר: "עם הזמן נקלענו לאי הבנות, ובשלב מסוים החלטנו להיפרד"

פורסם בתאריך: 9.8.23 07:57

זה שלושה שבועות שמסעדת מנגל, הצמודה למסעדת צפרירים 1 בכניסה לכרמליה, סגורה ומסוגרת. ללקוחות שהתעניינו מה עלה בגורלה נמסר כי המקום בשיפוצים, למרות שהעסק דומם ואף הלמות פטיש אינה נשמעת מעבר לתריסים המוגפים.

מנגל נפתחה במאי 2022, והיא נולדה למעשה בגלל אותו נגיף מסתורי שתקף את היקום ולא פסח גם עלינו. המקום הקטן היה ממותג בהתחלה כפרימיום ברביקיו, עם בשרים על מנגל פחמים ועם הגשה ייחודית. בעליו היו השותפים במסעדה הסמוכה – יותם בן עמי, לירן לוי והשף ירון וידר – שצירפו את אופק בוטנר כשותף תפעולי לאחר שעבד בצפרירים 1 במשך כמה שנים.

בוטנר, תעשה לנו סדר. שיפוצים או הלוויה?

"ללקוחות אנחנו אומרים שמנגל בשיפוצים אבל אנחנו בסכסוך עסקי, ועד שלא נמצא את הפתרונות המתאימים המקום יישאר סגור. אנחנו בשלב של בדיקות. יש בינינו אי הבנות עסקיות, ואנחנו חושבים איך להמשיך. אני הייתי השותף התפעולי, אני פתחתי את מנגל והרמתי אותו מאפס. הייתי שם כל יום, נתתי את החיים שלי למקום הזה. עם הזמן נקלענו לאי הבנות בין השותפים, דיברנו על המחלוקות ובשלב מסוים החלטנו להיפרד. זה גרר את סגירת המקום כי עוד לא הגענו להחלטה. דרכינו נפרדו ואנחנו אומרים תודה על מה שהיה ושלום על ישראל, אני במקום אחר".

 

 

לא היית רוצה להישאר במנגל כבעלים יחיד?

"יכול להיות, אולי בעולם אחר עם שכנים אחרים. אם הייתי רואה איזושהי דרך, היינו נשארים שותפים. אני בן אדם שנותן הזדמנויות לכולם, אבל כשאני רואה שאני פועל על ריק, כשאין התקדמות ואין בשביל מה, אז זה בזבוז זמן. יש לי עוד הרבה שאיפות מה לעשות בחיים, ולא בא לי להישאר במקום. זהו, הכל טוב, אני לא נוטר טינה חלילה, ובלי עין הרע מתקדמים ומחייכים לשינויים".

אז כבר יש משהו על הפרק?

"יש, בטח. אני לא אשב במקום, אני צעיר, ולמרות שעשיתי טעות כשפתחתי איתם עסק, אשלים את הפערים ואתן בראש. אני על מיזם שהולך להיות פצצה בחיפה".

תגלה לי.

"בעוד חודש את תדעי ראשונה".

בן עמי, סכסוך עסקי?

"העסק בשיפוץ, ואני לא מגיב לרכילויות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. גיל

    לא מפתיע. מנות בינוניות ההגשה לא נוחה ובמחיר מופקע
    שלום ולא להתראות

  2. נמאס ממה שקורה בכניסה לכרמליה

    צומת כרמליה מאז שעשו שם חניות 2פ דקות זוז רכבים כל הזמן נכנסים ויוצאים. זה סותם את הכניסה הישירה היחידה מ ממוריה אל כרמליה. המצב בצומת שאנשים חונים בגלל הקיוסק והמסעדות לאסוף משלוח וחוסמים את צפרירים. יוצר פקקים מתוך שמשון אל מוריה ומשם פנייה שמאלה לכרמליה רכבים לא יכולחם להיכנס.
    עשרות תלונות לעיריית חיפה.
    עשרות פעמים בקשה להציב פקחים ולקנוס מי שעוצר בתוך הכביש
    אוטובוסים לשכונה מתעכבים לא יכולים לעבור
    משטרה ופקחים אין
    עירייה לא פועלת
    צריך תבטל חניות בכלל בצומת כרמליה יש 20 קוי אוטובוס ליד בתחנה במוריה. שלא יגיעו ברכב פרטי ויחפשו חנייה ויחסמו אלפים שגרים בשכונה.

  3. שישליק כבד

    לא מפתיע בכלל. מסעדה שמציגה את עצמה כפרימיום מנגל ומגישה מנות של אירועים משנות ה-70.
    עם שם שכזה מחובתם להציג תפריט יותר שופע עם נתחי פרימיום אמייתים ולא קבבים ופרגית.
    בנוסף עשו לכלל השכונה טובה ענקית, הריח שיוצא מהמסעדה פשוט בלתי נסבל.
    תודה שסגרתם, בהצלחה בעסק הבא ולעסק הבא.

  4. ענת

    צומת הכניסה לכרמליה במשך 20 דקות לוקח כדי להתקדם מרוב מכוניות שמחפשות חנייה או חונות בתוך הכביש
    איפה המשטרה
    צריך לגרור ולקנוס מי שעוצר באמצע הכביש בצפרירים די נמאס

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר