אפרול שפריץ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
אפרול שפריץ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

השעות השמחות במסעדות של קבוצת סינטה בר

ששון הבר באחוזה, ממבו מילאנו וסינטה בר מציעים לחגוג Happy Hour עליז במיוחד בזכות שני קוקטיילים של אפרול שפריץ ב-59 שקל. ואם מתאימים לזה גם מנות שוות, אז החגיגה מושלמת. רק על תשכחו להחליט על נהג תורן

פורסם בתאריך: 10.8.20 17:47

שימו לב! אחר הצהריים שלכם עומד להיות קצת מטושטש אם תגיעו לאחת מהמסעדות המרכיבות את קבוצת סינטה בר – ששון הבר באחוזה, ממבו מילאנו או סינטה בר. הסיבה: Happy Hour שיחל בכל יום חול בשעה 17:00, יסתיים אחרי שעתיים ויהיה עליז במיוחד בזכות שני קוקטיילים של אפרול שפריץ ב-59 שקל.

מה זה אפרול שפריץ? ראשית, Spritz בגרמנית זה נתז. שנית, מדובר בקוקטייל אלכוהולי ששורשיו נטועים במחוז ונטו באיטליה. זהו אפריטיף המותאם לשעת האפרטיבו, אשר עשוי בגרסתו הנפוצה מפרוסקו מעורבב עם אפרול ומי סודה, ולעתים מוסיפים לו גם צ'ינאר – ליקר אפריטיף איטלקי מתוצרת קבוצת קמפרי. נהוג להגיש את האפרול שפריץ עם קרח, עם פלח של תפוז (או כל פרי הדר אחר) ולעתים גם עם זית.

ואם כבר שיעור קצר על עולם האלכוהול, אז זוהי בדיוק הסיבה שבגללה מגישים באפרטיבו משקה מהול וקליל. האפרטיבו הוא תחנת מעבר מקשרת בין יום העבודה או יום הלימודים (השעה שבה מפילים את העט וסוגרים את הלפטופ) לארוחת הערב או לבילוי הלילי. זהו סוג בילוי מועדף על האירופים – שעתיים שבהן עושים closer לכל הלחצים, נהנים מקוקטייל מרענן ומנשנושים, וחוזרים הביתה טיפה מתנדנדים.

 

 

ביקשנו משלושת השפים של המסעדות להתאים מנה שתשתלב עם האפרול שפריץ. אז בששון ממליצים על קובה בשר עבודת יד עם טחינה, עמבה ועגבניות מגורדות, בסינטה בר התאימו צלחת ים תיכונית של ירקות טריים, ארטישוק איטלקי, גבינת המאירי וביצה קשה, ובממבו הלכו על חציל בחמאה חומה. רק אל תשכחו להחליט מי נהג תורן.

 

קובה בשר עם טחינה, עמבה ועגבניות מגורדות בששון הבר

קובה בשר עם טחינה, עמבה ועגבניות מגורדות בששון הבר (צילום: ישראל אלפסה, פליי סטודיו)

 

צלחת ים תיכונית בסינטה בר

צלחת ים תיכונית בסינטה בר (צילום: ישראל אלפסה, פליי סטודיו)

 

חציל בחמאה חומה בממבו מילאנו

חציל בחמאה חומה בממבו מילאנו (צילום: ישראל אלפסה, פליי סטודיו)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר