המכונה לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם בפאב הבראון (צילום: נועה גוטפריד)
המכונה לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם בפאב הבראון (צילום: נועה גוטפריד)

סאחים או שיכורים? הינשוף של הבראון יגלה לכם

הרכש החדש של הבראון בחיפה הוא מכונה לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם בתשלום סמלי של חמישה שקלים לבדיקה, כאשר כל ההכנסות ייתרמו לצער בעלי חיים. הבעלים נועה גוטפריד: "המכונה לא מפספסת". המשטרה: "שימוש באמצעי לבדיקת שכרות שלא באמצעותנו מהווה סיכון וייתכן אף הטעיה"

פורסם בתאריך: 13.8.20 11:57

פאב הבראון בשדרות מוריה בחיפה התחדש בברזי בירה חדשים – וויינשטפן VITOS שמכילה 7.7 אחוז אלכוהול, וקרלסברג LUMA שהיא לאגר לא מסוננת בתוספת כשות בשיטת Dry Hopping – בחירות ראויות לחובבי ליגת האלופות שחזרה ובגדול. אבל הגימיק החדש של הבראון הוא מכונה לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם – סוג של ינשוף – שתבשר לכם לאחר בדיקה קצרה אם אתם יכולים להמשיך לשתות או צריכים להזמין מונית (ולחלופין להשתמש בנהג התורן). השימוש במכונה הוא בתשלום סמלי של חמישה שקלים לבדיקה, כאשר כל ההכנסות ייתרמו למטרה טובה.

נועה גוטפריד, הבעלים של הבראון, שתי ציפורים במכה אחת?

"נכון. כל הרווחים, זעומים ועצומים כאחד, שנוציא מהמכונה ייתרמו בתרומה ישירה לצער בעלי חיים לרכישת שקי אוכל, למימון חיסונים וכו'".

את סתם מצטנעת עכשיו.

"ניסיתי. כל סכום שיועבר לבראון מהמכונה יוכפל על ידינו. אז יאללה, תהיו עלא כיפאק, תבואו, תשתו, תעשו תחרויות מי שותה יותר, תבדקו את עצמכם, ועל הדרך נציל כמה שובבים".

 

 

הבליינים משתמשים במכונה?

"עשינו המון בדיקות לאנשים ששתו אלכוהול ברמות שונות, ובאמת – המכונה לא מפספסת. עדיף שמי ששתה יבדוק את עצמו מאשר שיהיה בחוסר ודאות. אנחנו מעודדים תחרויות שתייה ומתחייבים לשלם מונית, לדאוג למכונית של מי שמקבל אזהרה מהמכונה ולהחנות אותה בחנייה הפרטית שלנו. שילמנו כבר לשניים שזכו בתחרות".

דובר אגף התנועה במשטרה רפ"ק שחר גמזו, שיכור יכול להסתמך על המכונה שתיתן תוצאה מדויקת?

"משטרת ישראל, שמבצעת אכיפה נגד עבירות השכרות, פועלת לאיתור נהגים בהשפעת אלכוהול באמצעות מכשיר הינשוף. אנו קוראים לכל הנהגים לא להסתמך על מכשירים שאינם ברשות המשטרה או אינם מופעלים על ידיה. כל שימוש באמצעי לבדיקת שכרות שלא באמצעות המשטרה מהווה סיכון וייתכן אף הטעיה. נדגיש כי הנהיגה תחת השפעת אלכוהול פוגעת בריכוז ובתגובה של הנהג וגורמת לתאונות דרכים. סעו כחוק".

 

המכונה לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם (צילום: נועה גוטפריד)

המכונה לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם (צילום: נועה גוטפריד)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר