הפודטראק Garden Café (צילום: יובל גורן)
הפודטראק Garden Café (צילום: יובל גורן)

פודטראק Garden Café – קפה ומאפה בבוקר, שייקים אחר הצהריים

בשדרות אבא חושי, ליד מצפור זייד, נפתח להרצה הפודטראק Garden Café. הבעלים רם תורג'מן ועמית אביגזר - סטודנטים באוניברסיטת חיפה שיצאו לחל"ת מעבודתם באגודת הסטודנטים - נענו ליוזמה של עיריית חיפה ומחפשים דרך להתפרנס

פורסם בתאריך: 1.9.20 09:34

אתמול (שני) נפתח להרצה הפודטראק Garden Café בשדרות אבא חושי 51 בחיפה, ליד מצפור זייד. בשלב זה יהיה הפודטראק פתוח בשעות 12:00-7:30 ויציע קפה, מאפים, כריכים, מיצים טריים שנסחטים בכל בוקר ומבקבקים אותם לטובת טייק אוויי, שתייה קלה, חטיפי בריאות וסיגריות, ובמילים אחרות – סוג של חנות נוחות. בהמשך ייפתח הפודטראק גם בשעות אחר הצהריים ויהפוך לבר של שייקים ומיצים טבעיים.

"תושבי האזור התלוננו על כך שאין איפה לקנות קפה לדרך בבקרים, ואנחנו באנו למלא את הצורך הזה", אומר רם תורג'מן, אחד משני הבעלים של המקום, "בגדול זו עגלת קפה, לא הולך להיות פה מזון מטורף. הרעיון הוא קפה ומאפה בבוקר ובר של שייקים ומיצים אחר הצהריים. השבוע אנחנו מתנסים, ובשבוע הבא נאריך את שעות הפעילות עד לשעה 19:00. אם נראה שיש ביקוש לפתוח בשעות מאוחרות יותר, נעשה פיילוט ונראה אם אנשים ירימו את הכפפה. בסופו של דבר, אנחנו רוצים להתפרנס".

 

 

ספר מי אתם.

"שנינו – עמית אביגזר ואני – סטודנטים שעובדים באגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה. אנחנו בחל"ת, וכשראינו את היוזמה של עיריית חיפה להציב פודטראקס בעיר, אמרנו שננסה. לשנינו יש ניסיון – עבדנו בקפיטריה של אגודת הסטודנטים, ואנחנו מכירים את התחום. אנחנו מקווים שזה באמת יביא פרנסה, ואם לא – לא קרה כלום, נעבור לדבר הבא".

 

מיצים טבעיים בפודטראק Garden Café (צילום: יובל גורן)

מיצים טבעיים בפודטראק Garden Café (צילום: יובל גורן)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרי

    מיזם גרוע של עיריית חיפה שהופכת את חיפה לתרבות הסלאמס.
    טוב אין מה לצפות מראש עיר כושלת ליותר מזה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר