קיצר בר
קיצר בר

אחרי הסגר: הבר שיציע שליש בירה בעשרה שקלים

בקִיצֵּר בר בעיר התחתית כבר הסתיימו השיפוצים ונותר רק לעשות הרצה קטנה, אבל הסגר שייכנס לתוקפו ביום שישי מעכב את הפתיחה. לבעלים זוהר בדלוב - כן, זה שעומד גם מאחורי דַּיֵינוּ - זה לא מפריע להמשיך לחלום. ומה עומד מאחורי השם והלוגו

פורסם בתאריך: 15.9.20 08:24

קִיצֵּר בָּר מבית היוצר של דַּיֵינוּ עומד להיפתח ממש בצמוד אליו בסמטת משה אהרון 2 בעיר התחתית בחיפה. "סיימנו שיפוץ, נשאר לנו להכניס ציוד, ואז הרצה קטנה של כמה ימים, אבל נראה לי שעם הסגר נעצור את התוכנית, רק משום שלא יהיה לי את מי להזמין לטעום", כך אומר זוהר בדלוב, איש חיי לילה ותיק והאיש שמאחורי דַּיֵינוּ – בר ברחוב העצמאות 72 שמציע אוכל אסייתי כמו באנים, סלטים, נשנושים ובירה. לשכן החדש יהיו גימיקים משלו כמו שירות עצמי, תשלום במזומן בלבד ונקניקיות תוצרת בית.

בדלוב, למה בר בשירות עצמי?

"אני נמצא בתחום כבר הרבה שנים, פתחתי ברים ומסעדות גם בארץ וגם בחו"ל, ותמיד ישב לי בראש לפתוח בר בשירות עצמי. אנחנו הולכים לגדול ל-160 מקומות ישיבה, וזה הולך להיות כאוס גדול, ולכן חשבנו ששירות עצמי יקל עלינו. במשמרת עובדים שניים-שלושה ברמנים שיעשו את האווירה, את הנקניקיות נכין במקום, והלחמניות הטריות יתרמו לאווירה. במטבחים שלי אני דוגל בלהכין ולא בלקנות, ולכן חשוב לי לראות את החוויה של הלקוח כשהוא נותן ביס. בינתיים אני מקבל פידבקים טובים. נקווה לטוב".

 

 

מאיפה בא השם קִיצֵּר בָּר ולמה בלוגו יש מספריים?

"יש כמה סיבות. ראשית, לכל מקום אמורה להיות היסטוריה. בנכס שכנה הברבריה לפני שהיא עברה לרחוב הנמל. שנית, בקִיצֵּר מקצרים במחירים – שליש בירה יעלה עשרה שקלים, חצי יעלה 15 שקל, וצ'ייסר יימכר בשמונה שקלים. המחירים יהיו ממש ברצפה. והסיבה שלישית היא סוד כמוס, והמבין יבין".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר