מארזי ארוחות הבוקר של שירלי ודוד פרץ (צילום: שירלי פרץ)
מארזי ארוחות הבוקר של שירלי ודוד פרץ (צילום: שירלי פרץ)

ארוחת הבוקר שלא תשכחו לעולם

קומיקס בר - הקייטרינג החלבי של שירלי ודוד פרץ מקרית חיים - נכנס בחודש אפריל למצב של HOLD. כדי להתפרנס הם מכינים מארזים יצירתיים של ארוחות בוקר, שיכולות להתחרות על המקום הראשון בחיפה. ובקרוב מחכה לכם הפתעה נוספת

פורסם בתאריך: 29.11.20 10:01

לשירלי ודוד פרץ מקרית חיים יש קייטרינג חלבי לאירועים בשם קומיקס בר, ומחודש אפריל לערך, העסק שמושתת על אירועים נכנס למצב של HOLD. השניים חיפשו פתרון יצירתי להרוויח כסף – שניהם מגדלים ביחד את שלושת ילדיו מנישואיו הראשונים ושלושה ילדים משותפים – והחלו לעשות מארזים יצירתיים של ארוחות בוקר. והארוחות שלהם יכולות להתחרות על המקום הראשון בחיפה בקטגוריה הזו.

את כל המאפים – פוקצ'ות, לחמניות, בייגלה רומני, טורטיות, פשטידות וקישים – מכינה שירלי בעצמה, והיא אחראית גם על עיצובם של המארזים ועל אריזתם בצורה אסתטית במיוחד. כדי לשמור על טריות מרבית, הזמנות מתקבלות יום מראש, ובני הזוג פרץ עושים הכל כדי שהמארז יגיע חם לבית הלקוח.

שירלי, לא קל להיות עצמאי בתחום הזה.

"לא קל להיות עצמאי, אבל מי שיש לו כוח רצון וכוח פיזי ונפשי יצליח בכיף. אנחנו עושים הכל ביחד, יד ביד כבר עשור. יש לנו לקוחות קבועים, ועד הקורונה תמיד עבדנו רק מפה לאוזן וזה הספיק לנו. כשאתה חושב יצירתי ומוציא מוצר שהוא מקצועי, אין סיבה לא להצליח. רק החודש פתחנו חשבון אינסטגרם, ואני אפילו מתקשה להעלות תמונה לסטורי, אז אחותי עוזרת לי".

 

 

שמעתי שאת מתכננת הפתעה בקרוב.

"אמא שלי, שהיא איטלקייה 100 אחוז, יצאה לפנסיה, ואנחנו נתחיל לעשות ליין של פסטות טריות. השבוע התחלנו בפיילוט ויצא מושלם. יש למה לחכות".

מארז ארוחת בוקר זוגי כולל סלט טרי ומבחר רטבים, ירקות טריים חתוכים, אנטיפסטי, טורטיות, מוזלי, קרואסון מלוח במילוי של גבינת שמנת וסלמון מעושן, מאפים, פשטידות אישיות, מיני קישים, בייגלה רומני, שקשוקה, חביתה, תפוח אדמה מוקרם, לחמים, גבינות, זיתים, מיץ סחוט טרי בבקבוק אישי והפתעה נוספת, והכל ב-220 שקל.

טלפון: 052-6577440. משלוחים בחיפה והקריות.

 

מארז ארוחת בוקר של שירלי ודוד פרץ (צילום: שירלי פרץ)

מארז ארוחת בוקר של שירלי ודוד פרץ (צילום: שירלי פרץ)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר