המלבי של ליאת
המלבי של ליאת

"המלבי שלנו הוא שונה מהמלבי הרגיל"

עם פרוץ מגיפת הקורונה החליטו ליאת אדלשטיין לוי ובעלה לנצל את הזמן הפנוי שנכפה עליהם כדי ליצור משהו ביחד, ובחרו במלבי שמבוסס על מתכון של חמותה, עם שדרוגים ותוספות. ולמי שמתעקש, יש גם גרסה טבעונית

פורסם בתאריך: 30.11.20 11:39

ליאת אדלשטיין לוי אוהבת מאוד לבשל ולאפות, אבל הקטע שלה הוא קינוחים. כאשר פרצה הקורונה לחיינו החליטו היא ובעלה לנצל את הזמן הפנוי שנכפה עליהם כדי ליצור משהו ביחד וגם לשמח את הסביבה, ובחרו במלבי.

"הכל התחיל ממתכון של מלבי שנתנה לי חמותי", מספרת ליאת אדלשטיין לוי, "בכל פעם שיניתי מינונים ושדרגתי את המתכון, והתגובות היו טובות מאוד. כשהגיעה הקורונה והיה לנו קצת יותר זמן פנוי, בעלי ואני חשבנו למה לא למנף את זה ולהתחיל למכור את המלבי המדהים הזה לעוד אנשים".

מה מיוחד במלבי שלך?

"המלבי המקורי הוא בדרך כלל על בסיס מים, ואנחנו מכינים מלבי על בסיס שמנת מתוקה. זו הגרסה החלבית, אך יש גם גרסה טבעונית שאותה אני מכינה עם קרם קוקוס. התגובות לא איחרו לבוא. יש כאלה שאומרים שהטבעוני עולה על השמנת, ואחרים גורסים שהפוך. ובאמת, המלבי שלנו הוא שונה מהמלבי הרגיל. הטעם שלו הוא עשיר מאוד, עם ניחוח של מי זהר ועם תמצית וניל טהורה. זו מנה מפנקת ומנחמת שאנחנו עושים בשביל הנשמה. אני באמת מאמינה שאוכל עושים מאהבה או שלא עושים בכלל".

 

 

מה עם תוספות?

"גם כל התוספות הן בהכנה עצמית. אני מכינה בוטנים ופיסטוקים מסוכרים מצופים בווניל ובקינמון, וזה יוצא ממש מעדן. יש לנו קוקוס קלוי בחמאה, שערות חלווה ורוטב מתוק ללא צבעי מאכל וחומרים מייצבים. כל מנה מגיעה עם שתי תוספות".

הזמנות מתקבלות לאורך כל השבוע בהתראה של 24 שעות, ויש מינימום הזמנה של עשר מנות. המחיר למנה הוא 12 שקל, ובהזמנה של 20 מנות ויותר המחיר יורד לעשרה שקלים למנה. המשלוח בחינם, גם מחוץ לחיפה. טלפונים להזמנות: 052-5677772, 054-5276642.

 

המלבי של ליאת

המלבי של ליאת

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר