מנות בלוקס
מנות בלוקס

"החשיבה על משלוחים אילצה אותנו להמציא משהו חדש"

הסגר השלישי הוביל את השף עלאא מוסא ושותפו אחמד אסדי ממסעדת לוקס לעבור למתכונת של משלוחים לראשונה מאז פתיחתה. מהסופ"ש האחרון מפעילה המסעדה שירות של משלוחים בשני מסלולים - קלאסי ופרימיום. וזה מה שתקבלו בהם

פורסם בתאריך: 26.1.21 19:01

לראשונה מאז נפתחה החלה מסעדת לוקס של השף עלאא מוסא ושותפו אחמד אסדי לעשות משלוחים. לוקס, שמציעה אוכל מקומי ומנות עונתיות, נוסדה בשנת 2018 ברחוב הנמל בעיר התחתית בחיפה, ומאז צברה קהל מעריצים גדול. מוסא ואסדי הכירו כשעבדו כנערים במסעדה עכואית ובמרוצת השנים הבינו שהם מדברים באותה שפה קולינרית ושיש להם רצון משותף ליצור משהו אחר. בסגר השני ביצעה המסעדה טייק אוואיי, אך מאז תחילתו של הסגר השלישי היא לא פעלה, ורק בסופ"ש האחרון היא החלה להפעיל שירות משלוחים.

מוסא, נאלצת לעשות התאמות של התפריט למשלוחים?

"כמובן. החשיבה על משלוחים אילצה אותנו להמציא משהו חדש. לא קל לעשות משלוחים למסעדה עם קונספט של מנות שף מדויקות. בנינו תפריט פיקס זוגי בשני מסלולים, וגם זה משהו שלקח לנו זמן לחשוב עליו. בכוונה יצאנו עם ליין המשלוחים רק שלושה ימים בשבוע כי זה אוכל חגיגי שמתאים לסופי שבוע".

איך היתה טבילת האש?

"האמת היא שסוף השבוע האחרון היה טוב מאוד והופתעתי לטובה. כנראה שהלקוחות התגעגעו מאוד לאוכל של לוקס. לא ציפיתי לכזה מספר של הזמנות, מה גם שאת המשלוחים אנחנו עושים בעצמנו – מלצר אחד, טבח אחד ואני – עם הרכבים שלנו. משלוח כזה לא יכול להתעכב, הוא חייב להגיע לבית הלקוח כמה שיותר מהר. אין לנו בעיה עם זה, אנחנו עושים משלוחים בכיף ובאהבה".

 

 

התפריט בנוי כאמור משני מסלולים. המסלול הקלאסי הוא ארוחה זוגית של שתי מנות ראשונות לבחירה, שתי מנות עיקריות לבחירה ושני קינוחים ב-370 שקל, כאשר בין הראשונות ניתן לבחור סביצ'ה דג ים, טרטר טונה אדומה, ברוסקטה אנשובי, סלט עגבניות שרי וסלט קלמרי, בעיקריות בלגן משוק עכו, סטייק סינטה ולינגוויני פירות ים, ובקינוחים כנאפה, לילות ביירות וקרם ברולה.

מסלול הפרימיום הוא ארוחה זוגית של שתי מנות ראשונות, מנת ביניים אחת, שתי מנות עיקריות ושני קינוחים ב-400 שקל. ראשונות: טבולה דג ים, סלמון מעושן, טטאקי פילה עגל, קובה עכאויה וסלט קלמרי. ביניים: מולים טריים, קלמרי פריך וירקות של חורף. עיקריות: בלגן משוק עכו, פילה עגל ומחבת פירות ים. הקינוחים במסלול זה הם זהים לקינוחים במסלול הקלאסי. בשני המסלולים מקבלים גם ג'בטה ומטבלים, והמנות מגיעות בבוקס כשהן כבר מצולחתות.

משלוחים לבית או לרכב בימים חמישי-שבת מהשעה 16:00. טלפון להזמנות: 077-2060970.

 

משלוח של לוקס

משלוח של לוקס

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר