ד"ר מיכאל פרידמן. "אני רוצה להיכנס למועצת העיר ולוועדת הבריאות שלא התכנסה אפילו פעם אחת במשך חמש שנים"
ד"ר מיכאל פרידמן. "אני רוצה להיכנס למועצת העיר ולוועדת הבריאות שלא התכנסה אפילו פעם אחת במשך חמש שנים"

מתמודד חדש למועצת העיר: ד"ר מיכאל פרידמן

ד"ר מיכאל פרידמן, 69, המנהל הרפואי של בית החולים אלישע והגינקולוג המחוזי של מכבי שירותי בריאות, צפוי לרוץ למועצת העיר תחת המטרייה של ישראל ביתנו. הנושא הבוער מבחינתו - מצב הבריאות בבתי החולים בעיר

פורסם בתאריך: 7.8.18 15:30

מתמודד חדש צפוי להצטרף לרשימת המתמודדים למועצת העיר – ד"ר מיכאל פרידמן, 69, המנהל הרפואי של בית החולים אלישע שמתמחה בגינקו-אונקולוגיה, מנהל המכון לבריאות האשה במכבי שירותי בריאות והגינקולוג המחוזי של קופת החולים. פרידמן נושא את דגל מצב הבריאות בבתי החולים בעיר – תחום שלא נמצא במרכז סדר היום של המתמודדים האחרים על ראשות העיר.

פרידמן, עדיין שוקל?

"בדיוק. עוד לא הכרזתי על מועמדותי".

 

 

מהי האג'נדה שלך?

"האג'נדה שלי היא כדלקמן – יש בחיפה שלושה בתי חולים ציבוריים ועוד שני בתי חולים פרטיים, ועיריית חיפה, שיש לה ועדת בריאות עירונית, כלל לא מעסיקה את עצמה בעניין הזה. אין בבתי החולים מספיק מיטות ומספיק משרות, וזוהי הבעיה הרצינית שבגללה האחים והאחיות יצאו היום לשביתה. העירייה חייבת לקחת אחריות גם על מה שנעשה בבתי החולים. למרות שהתקצוב מגיע ממשרד הבריאות, ממשרד האוצר וממשרד הכלכלה אני מצפה שגם העירייה תתייחס לכך. המקסימום שהם עושים זה להגיע לגזור את הסרט כשחונכים בניין או מחלקה. ברמב"ם למשל יסיימו בקרוב לבנות בניין קרדיולוגי, אז הם יעברו לבניין מפואר אבל לא יוסיפו להם אפילו חצי מיטה. הסיפורים החוזרים ונשנים על הזקנה במסדרון לא קיים בעולם המערבי, רק בארץ. אנחנו מתרגלים לדברים רעים למרות שהרפואה בארץ היא בין המתקדמות בעולם. אז זוהי האג'נדה שלי – איך העיירה מתיחסת לבתי חולים, לטיפול רפואי ולתוכניות לבניית בתי חולים. העירייה צריכה להיות שותפה מלאה לכך. מתי פתחו בחיפה מחלקת שיקום? בית החולים פלימן קיים כבר 40 שנה – האם התווספה לו מיטה או חצי מיטה מאז?

מתי תכריז על התמודדותך?

"כנראה שאלך עם מפלגת ישראל ביתנו. זה חצי רשמי ומחר הכל יתבהר. אני רוצה להיכנס למועצת העיר ולוועדת הבריאות שלא התכנסה אפילו פעם אחת במשך חמש שנים. חמש שנים ואין אף פרוטוקול. צריך לחייב את העירייה לדאוג לשיפור התנאים בחדרי המיון, להגדיל את מספר המיטות וכו'".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני דין

    העיריה בחיפה חולה דר. פרידמן יצטרך לאשפז אותה השאלה באיזה מחלקה אולי ביולדות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר