טאקו סלאש. מתכוננים לפסטיבל "בלוז מהתחתית"
טאקו סלאש. מתכוננים לפסטיבל "בלוז מהתחתית"

בלוז לחופש הגדול

מזללת האוכל המקסיקני טאקו סלאש של בן ריפתין ומאשה קושל תארח ב-4 באוגוסט את פסטיבל “בלוז מהתחתית” לרגל יום הבלוז הבין לאומי

פורסם בתאריך: 15.7.18 12:43

לפני כחצי שנה פתחו בן ריפתין ובת זוגו מאשה קושל את הטאקו סלאש – מזללת אוכל מקסיקני ברחוב שער פלמר 2 בעיר התחתית – ובן רגע הפכו שמות של מאכלים כמו טאקו, בוריטו ונאצ’וס לחלק מהז’רגון הקולינרי בחיפה. לפני כשלושה חודשים הם העלו את המקום למדרגה גבוהה יותר ופתחו חדר הופעות שבו הם מארחים אמנים. עכשיו, לרגל יום הבלוז הבין לאומי, הם מתכננים פסטיבל שכותרתו היא “בלוז מהתחתית”. זה יקרה במוצ”ש, 4 באוגוסט, בשעה 20:00, ובמסגרתו ינגנו עודד ויס והפריפריה (20:30), ירון בן עמי (21:15) ואיתמר בק ופקידי הקבלה (22:00). מחיר הכרטיס – 30 שקל.

 

 

ריפתין, מרתון של הופעות?

“גם בארץ מצוין יום הבלוז הבין לאומי, וכחלק ממנו אנחנו מארחים הופעות. בק, שיש לו להקת בלוז חיפאית, פנה אלי וסיפר לי על יום הבלוז הבין לאומי, וסיכמנו שהוא יארגן לנו ערב מיוחד לציון היום הזה. בין ההופעות יהיה גם די.ג’יי שינגן בלוז”.

אתה חושב שבחיפה יש מקום לז’אנר הזה?

“אין מקום של הופעות שמארח רוק ולא יכול לתת מקום גם לבלוז באיזושהי צורה. הבלוז הוא אחד מאבות הז’אנרים, אז בטח שיש לו מקום. צריך לתת מקום גם לז’אנר הטהור כמו שהוא – 100 אחוז בלוז. זה לא קורה הרבה כי להקות צעירות לא אוהבות בדרך כלל לעשות בלוז, אז אם כבר יש הזדמנות אז אנחנו הולכים עם זה עד הסוף”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר