שוק הדגים ופירות הים בוניה ביסטרו. יהפוך לקונספט קבוע
שוק הדגים ופירות הים בוניה ביסטרו. יהפוך לקונספט קבוע

שוק דגים ופירות ים בוניה ביסטרו

בעקבות הצלחתו של פיילוט שוק הדגים, פירות הים והיין בוניה ביסטרו, מהשבוע הבא יחכו לכם על הבר דגים ופירות ים על מצע של קרח, שממנו תוכלו לבחור את הסוגים האהובים עליכם, ומהמרכיבים שבחרתם ירקחו עבורכם מנות. ותהיה גם הופעה

פורסם בתאריך: 24.7.18 08:45

וניה ביסטרו ממשיך במסורת ימי שני, ובעקבות הצלחתו של פיילוט שוק הדגים, פירות הים והיין, הוא יהפוך לקונספט קבוע. על הבר יחכה לכם מבחר של דגים ופירות ים על מצע של קרח, שממנו תוכלו לבחור את הסוגים האהובים עליכם, ומהמרכיבים שבחרתם ירקחו עבורכם מנות לתפארת, כמו למשל סשימי טונה אדומה ותאנים, לברק שלם ברוטב יין לבן וחמאה, סביצ’ה דג עם אננס וליים, סלמון סשימי עם קרם גאווקמולי והדרים, מולים מרנייאר, סרטנים כחולים מוקפצים בג’ינג’ר ובצל ירוק וגם סלט פירות ים. את הבליסה תלווה בכל שבוע הופעה, וביום שני הקרוב תהיה זו הופעת רוק של דני שביב.

 

 

דני הוק סגל מבעלי המקום, מה מחכה לנו?

“זו הפקה שמערבת אוכל, שתייה ומוזיקה. יהיו דגים ופירות ים על קרח, שזה דבר שלא עושים בשום מקום אחר בחיפה, ומהם נוציא שבע-שמונה מנות מיוחדות; יהיו עשרה סוגים של יין מהארץ ומחו”ל; ואת אלה תלווה הופעת לייב. ההפקה הזו תיערך בפעם הרביעית לאחר שבשלוש הפעמים הקודמות היא היתה מוצלחת מאוד. יש אווירה מגניבה, ואנשים באים לחוויה של יין ואוכל. זו הפקה מושקעת מאוד”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר