הטאקו סלאש. מקסיקו, הגרסה החיפאית

הטאקו סלאש חוגג יום הולדת ראשון

ביום חמישי יחגוג הטאקו סלאש - המזללה המקסיקנית של בן ריפתין ומאשה קושל - את יום הולדתו הראשון בערב של הופעות רוק, מנות ספיישל והרבה אלכוהול

פורסם בתאריך: 22.12.18 09:29

כאשר בן ריפתין ובת זוגו מאשה קושל פתחו את הטאקו סלאש ברחוב שער פלמר בעיר התחתית, הם לבטח לא ציפו שהמזללה מקסיקנית תכבוש את לב הבליינים ושהתפריט שכולל מנות כמו בוריטו ונאצ’וס יכבוש את החך הישראלי. מאז הם כבר הספיקו לשדרג את המקום, הוסיפו לו חדר הופעות והוכיחו שהם כאן כדי להישאר.

והנה, שנה חלפה וזו הזדמנות מצוינת לחגוג את יום ההולדת של הטאקו סלאש. ביום חמישי, החל בשעה 22:00, אתם מוזמנים לבוא ולחגוג עם ריפתין וקושל בערב הופעות של להקות הרוק רגל סברס ו־left, כאשר על התקליטייה תנגן די.ג’יי קרפדם. ואיך אפשר בלי מנות ספיישל שיוכנו במיוחד לכבוד האירוע ורקיחת משקאות חדשים?

 

 

ריפתין, הזמן טס כשנהנים?

“זו היתה שנה כייפית, במיוחד בשביל שנה ראשונה. זה מרגש במיוחד בגלל כל מה שהמקום הספיק לעבור בפרק זמן קצר – עם ההופעות, עם המסיבות ועם זה שהבאנו לראשונה לחיפה את המטבח הטקס-מקס. קיווינו שאנשים יאהבו את האוכל, אבל היה גם איזשהו חשש כי החיפאים לא ממש הכירו את האוכל הזה. שמחנו לראות שיש הרבה אנשים שפתוחים לזה ואוהבים מאוד את הווריאציה שלנו לאוכל מקסיקני. בשביל שנה ראשונה זה היה באמת אדיר”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר