טוביה צפיר. "יש לי סיכוי לזכות ב-60 אחוז לפחות מהכסף שחייבים לי" (צילום: עופר וקנין)
טוביה צפיר. "יש לי סיכוי לזכות ב-60 אחוז לפחות מהכסף שחייבים לי" (צילום: עופר וקנין)

מה חיפש טוביה צפיר בבית המשפט בחיפה?

לאחר שהתברר כי חברת אלעד המגן הפקות לא שילמה לשחקנים שהשתתפו במחזמר "אלדין" שעלה על הבמות בחנוכה, הגישו צפיר ועוד כמה אושיות מהקאסט בקשה לפירוק החברה. צפיר: "הם חייבים לי 200,000 שקל"

פורסם בתאריך: 20.3.18 18:38

מה עשה היום (שלישי) טוביה צפיר בבית המשפט המחוזי בחיפה? לאחר שהתברר כי חברת אלעד המגן הפקות לא שילמה לשחקנים שהשתתפו במחזמר "אלדין" שעלה על הבמות בחנוכה, הגישו צפיר ועוד כמה אושיות מהקאסט בקשה לפירוק החברה באמצעות עו"ד עדי בראונשטיין ממשרד חיים צדוק.

צפיר, למה דווקא בבית המשפט בחיפה?

"החלטנו לתבוע בחיפה כי החברה היא מנהריה. היום היה דיון, והשופטת נעתרה לבקשתנו למנות מפרק זמני. זה אומר שהתחלנו בהליכי פירוק של החברה הזו".

 

 

ואתם תראו מזה משהו?

"כן. יש חוק חדש במדינת ישראל שקשור לביטוח הלאומי ומגן עלינו. כשנגמור את בקשת הפירוק בעוד חודשיים נוכל לפנות לביטוח הלאומי על פי חוק ולתבוע את הכסף. ברוב המקרים התובעים היותר קטנים יזכו במלוא כספם, ולי יש סיכוי לזכות ב-60 אחוז לפחות מהכסף שחייבים לי. הם חייבים לי 200,000 שקל".

כולם בקאסט הצטרפו לתביעה?

"לא. בתביעה יש חמישה-שישה תובעים. לא כולם מודעים לחוק החדש, אבל אני מאמין שבסוף כולם יקפצו על העגלה הזו. כרגע כולם מפחדים שיהיו להם הוצאות משפט, אבל הגענו לסיכום עם משרד עורכי הדין שהם יקבלו את האחוזים שלהם רק כשאנחנו נקבל את כספנו".

ואת תגובת אלעד המגן הפקות לא הצלחנו להשיג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר