המהומות בחיפה. מאי 2021
המהומות בחיפה. מאי 2021

כתב אישום חמור נגד 6 תושבי חיפה החשודים במעורבות באירועים האלימים בעיר

ששת הנאשמים, בגילאי 25-18, נעצרו במהלך החודשים יוני-יולי, חשודים, בין השאר, כי היכו רוכב קטנוע, לקחו ממנו את מפתחות הקטנוע ובהמשך הציתו את הקטנוע. עוד הם חשודים כי תקפו שליח פיצה באבנים ובמקלות וגנבו את אופנועו

פורסם בתאריך: 5.8.21 17:01

בתום חקירת משטרה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד שישה תושבי חיפה החשודים במעורבות בהתפרעויות, תקיפות, שוד והצתות בעיר ממניע גזעני בחודש מאי האחרון, במהלך מבצע "שומר חומות".

ששת החשודים, בגילאי 25-18, נעצרו במהלך החודשים יוני-יולי, במסגרת חקירה משותפת לשירות הביטחון הכללי והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר. מיוחסים להם חשדות למעורבותם באירועי התפרעויות והצתות רכוש בחיפה הין התאריכים 13-11 במאי. על פי החשד, הם חסמו כבישים באמצעות צמיגים בוערים, יידו אבנים ירו זיקוקים וגרמו נזק לרכוש תוך הפרה בוטה של הסדר הציבורי.

 

 

בתוך כך, ב-11 במאי, במהלך ההתפרעויות, הבחינו החשודים בתושב נשר, בן 21, כשהוא רוכב על קטנוע ברחוב העצמאות בעיר. החשודים תקפו אותו, לקחו ממנו את מפתחות הקטנוע ובהמשך הציתו את הקטנוע. כאשר הגיע למקום חברו של הקורבן, תושב רחובות, בן 25, לסייע לו, החשודים השליכו עליו בקבוק תבערה, שפגע בקסדה ובמעילו שהחלו לעלות באש.

ב-13 במאי, ברחוב ארלוזרוב בחיפה, הבחינו החשודים בתושב חיפה בן 25, שעבד באותו הערב כשליח פיצה ורכב על אופנועו. על פי החשד, הם רדפו אחריו ברכבם ותקפו אותו באמצעות אבנים ומקלות תוך שהם מקללים אותו. בהמשך, החשודים שדדו ממנו את הקטנוע ונמלטו מהמקום.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר