לזר קפלון
לזר קפלון

קפלון: "לא אצטרף לקואליציית השינוי. אין ייצוג הולם לציבור הרוסי"

קפלון ל"לכלבו - חיפה והקריות": "ההתנהלות של הקואליציה כרגע היא זלזול בציבור הרוסי. הם חילקו את כל הוועדות, ואין שם נציגות של חברי מועצה מהרשימה שלנו. אבל לא רק לרוסים, בכלל אין נציגות לעוד מגזרים. בסדר... שימשיכו להתנהל ככה"

פורסם בתאריך: 22.8.21 19:10

יו"ר סיעת ישראל ביתנו במועצת העיר, לזר קפלון, מזים את השמועות וההערכות לפיהן הוא עשוי להצטרף לקואליציית השינוי. "למה לי להצטרף אליהם? אני מצטרף לכל נושא שטוב לעיר, אבל לא לקואליציה ולא לאופוזיציה. ההסכמים הקואליציוניים שלי עם ראש העירייה הם כבר פגי תוקף. אני חופשי מכל התחייבות ואנחנו פועלים לפי מצפוננו. אני לא מעוניין להצטרף לא לקואליציה החדשה ולא לזו של ראש העירייה וכמובן לא לקואליציתי השינוי", אמר קפלון.

קפלון הוסיף: "הודעתי גם לראש העיר וגם בפומבי שמרגע זה אני לא חייב שום דבר חוץ מאשר לבוחרים שלי, ובהתאם לזה אנחנו נתנהל. אז מה יש לי להצטרף לקואליציית השינוי? יש להם סמכויות? מה הם כבר יכולים להציע לי? בסופו של דבר, מי שמאציל את הסמכויות זו ראש העיר. אמרתי להם שכל דבר שהוא ענייני והם רוצים את תמיכתנו, שירימו טלפון – 90 אחוז נתמוך, אבל 10 אחוז נתנהל כמו שאנחנו רוצים".

 

 

קפלון הטיח ביקורת בקואליציית השינוי, שלא נתנה ייצוג הולם לציבור הרוסי בשינויים שהיא מבצעת: "ההתנהלות של הקואליציה כרגע, או לפחות באותה הישיבה שבה חילקו את התיקים בוועדות, היא זלזול בציבור הרוסי. הם חילקו את כל הוועדות, ואין שם נציגות של חברי מועצה מהרשימה שלנו. אם הם חילקו והם אומרים שהם לכלל הציבור – הם צריכים להתייחס ולחשוב מה יכול לעניין אותנו. אבל לא רק לרוסים, בכלל אין נציגות לעוד מגזרים. בסדר… שימשיכו להתנהל ככה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר