שי פסו ז"ל (צילום: מתוך הפייסבוק)
שי פסו ז"ל (צילום: מתוך הפייסבוק)

הצעיר הישראלי שנרצח בקולומביה: שי פסו מחיפה

שי פסו (30), בנם של מרסל ועמיר פסו מחיפה, הוא הצעיר הישראלי שנרצח אתמול בערב (ראשון) במדיין, קולומביה. אביו של שי שלח הודעה בקבוצת הווטסאפ של המתפללים בבית הכנסת בוורדיה: "בצער וביגון אני מבשר לכם על פטירתו של בני, שי פסו היקר". האב הוסיף, כי גופת בנו עדיין לא הגיעה לארץ

פורסם בתאריך: 29.11.21 16:00

שי פסו (30), בנם של מרסל ועמיר פסו מחיפה, הוא הצעיר הישראלי שנרצח אתמול בערב (ראשון) במדיין, קולומביה.

פסו התגורר בשנים האחרונות בדרום אמריקה, תחילה בפנמה ובהמשך עבר לקולומביה. הידיעה על הירצחו היכתה בהלם את הרחוב החיפאי.

אתמול דיווחה התקשורת המקומית של העיר מדיין על התנקשות בחייו של צעיר סמוך לבית חב"ד המקומי. עדי ראייה סיפרו, כי שני רוכבים על אופנוע, חבושים בקסדות שחורות, ירו כ-10 כדורי אקדח לגופו של הצעיר שהמתין לאחד מהרבנים במקום, כדי שייתן לו חנוכייה להדליק נרות חנוכה בביתו.

 

ההודעה על הירצחו של פסו הועברה על ידי אביו בווטסאפ של המתפללים בבית הכנסת בוורדיה. "בצער וביגון אני מבשר לכם על פטירתו של בני, שי פסו היקר", כתב האב בהודעה והוסיף, כי גופת בנו עדיין לא הגיעה לארץ.

אלעד פסטר, חבר של שי, ספד לו בפוסט בפייסבוק: "אחי היקר, לא נתפס. אין מילים ואי אפשר לדבר עליך בלשון עבר. כולם יודעים בדיוק מי אתה, גבר שבגברים, שיעשה הכל בשביל מי שהוא אוהב. זכיתי להיות חבר שלך יותר מ-20 שנה, חבר ילדות, גדלנו ביחד ועשינו הכל ביחד ובכאב גדול נפרדים ממך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אורחת

    כואב הלב נישמתו בגן עדן חבל שהלך לגור בחול אין כמו ארץ ישראל גם בישראל יש פושעים אבל לא כמו בחול ששונאים את היהודים היהודים לא מבינים חבל עצוב

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר