הנרצח, אבראהים בלקיס (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
הנרצח, אבראהים בלקיס (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

פוענח רצח תושב העיר אבראהים בלקיס

המשטרה הודיעה כי פיענחה את הרצח שהיה בחודש נובמבר ברחוב הגיבורים. הבוקר הגישה הפרקליטות הצהרת תובע כנגד חשוד במעורבות במעשה

פורסם בתאריך: 3.1.22 14:14

המשטרה הודיעה כי פענחה את רצח תושב העיר אבראהים בלקיס בן ה-29. תחילת החקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 ב-24 לנובמבר על ירי אשר בוצע לעבר רכב ברחוב הגיבורים בחיפה. כתוצאה מהירי נפצע בלקיס באורח אנוש, ובהמשך נקבע מותו בבית החולים. פצוע שני, באורח קל, תושב העיר (23) אף הוא, פונה לקבלת טיפול רפואי. מהמקום נמלט רכב אשר שעל פי החשד היה מעורב בביצוע הירי ומאוחר יותר נעצר תושב שפרעם כבן 25 סמוך לצומת יגור.

מהחקירה עלה כי הרקע למעשה, על פי החשד, הוא סכסוך ואירוע אלימות קודם. חקירה מאומצת שנוהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף, בה הופעלו כלים חקירתיים וטכנולוגיים, הביאה לאיסוף מגוון ראיות שהניחו תשתית ראייתית לפענוח הרצח.

 

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בחיפה ולתקופה של כ-40 ימי מעצר באישור היועמ"ש. הבוקר כאמור, הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית משפט השלום בחיפה הצהרת תובע נגד החשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר