האישה שנכנסה לביתה של רומי בלבול וגנבה שעון (צילום ממצלמת האבטחה)
האישה שנכנסה לביתה של רומי בלבול וגנבה שעון (צילום ממצלמת האבטחה)

בזמן שרומי בלבול ישנה: אישה מבוגרת נכנסה לביתה וגנבה שעון. מזהים את הגנבת?

מצלמות האבטחה תיעדו את האישה שנכנסה לביתה של רומי בלבול בשעות הבוקר וגנבה את השעון שבלבול קיבלה מתנה מסבתה. בלבול: "חשוב לי שאנשים יקראו וייזהרו מפניה. היא אמנם עטתה מסכת קורונה, אבל התיק והמעיל שלה מאוד ניתנים לזיהוי. אולי מישהו מכיר אותה?"

פורסם בתאריך: 6.2.22 11:44

רומי בלבול התעוררה בבוקרו של יום חמישי האחרון בדירת הקרקע השכורה שבה היא מתגוררת ברחוב וודג'ווד במרכז הכרמל וניגשה למטבח. היא זכרה שהניחה על השיש את שעון היד שקיבלה במתנה מסבתה, שהיה מאוד יקר לליבה. השעון לא היה במקומו, ובלבול הייתה בטוחה שאחד החתולים שלה שיחק איתו והזיז אותו ממקומו. אחרי שעשתה חיפוש קצר, שלא העלה דבר, היא ניגשה לבדוק את מצלמות האבטחה אותן התקינה, מאחר שהדירה אינה מסורגת. את מה שהיא גילתה במצלמות, היא לעולם לא תשכח.

בלבול מספרת: "בשעה 08:30, בזמן שישנתי, נכנסה לבית אישה", היא משחזרת, "10 דקות לפני כן, בשעה 08:20 היא ניסתה לפתוח את דלת הכניסה בדירה של השכן שלי. הוא שמע רעש ופתח את הדלת, ואז האישה שאלה אותו במבטא רוסי כבד אם זו הקליניקה של רופא עור. הוא ענה שלא והיא הסתובבה ללכת. הוא ראה אותה מנסה לרדת לגינה האחורית המשותפת שלנו וכיוון אותה ליציאה. היא עשתה את עצמה הולכת לכיוון היציאה, לכן הוא נכנס הביתה. מתברר שהיא כן ירדה לגינה, כך גם אישרו השוטרים וחוקרי מז"פ שהגיעו למקום. שם, בגינה, היא ראתה את התריס של היציאה לגינה בדירה שלי טיפה פתוח".

למה את משאירה תריס וחלון פתוחים?

"בגלל החתולים. למעשה, הייתה לה גישה מאוד נוחה, היא רק הייתה צריכה להרים עוד טיפה את התריס ולהיכנס פנימה. המשטרה לא מצאה טביעות אצבעות על ידית דלת הכניסה שלי, ומיליון אחוז שהיא הייתה נעולה, כי אני פתחתי את המנעול לאחר שהתעוררתי. נכנסתי לראות באפליקציה, והמצלמה שמזהה תנועה, מצלמת תמונות סטילס ושולחת התראה, ואז אני קולטת תמונות של מישהי בבית שלי בזמן שישנתי. היא לא חיטטה בחפצים או הפכה את הבית. היא ראתה את מה שנגיש, ממש ליד החלון של הגינה, לקחה והלכה".

בלבול (27) היא בתם הבכורה של אדוה ומרקו בלבול, מי שהיה בלם מכבי חיפה ונבחרת ישראל ומאמן כדורגל מאז פרישתו כשחקן פעיל. סיפור היכרותם ואהבתם פרנס בשעתו הרבה מדורי רכילות. אדוה הפריזאית הכירה את בלבול בצעירותה, ועלתה ארצה בעקבות האהבה. הוריה נשארו לגור בצרפת, ולפני כשנתיים, כשפרצה מגפת הקורונה, עלו ארצה.

בלבול: "סבתא שלי שברה את הירך והייתה מאושפזת הרבה זמן בבית חולים. לפני חודשיים נפרצה הדירה שלה בנתניה ונגנבו ממנה כמעט כל התכשיטים. השעון הזה בין התכשיטים הבודדים שנשארו, והוא היה אצלי. עדיין לא סיפרתי לאמא ואבא, כי לא רציתי להלחיץ אותם. מלחיץ שלבת שלך נכנסת מישהי הביתה".

 

 

איזו הרגשה נוראית.

"וואי, זה מטריד. זה גם מטריד שהיא אישה מבוגרת. זה גם מסוכן בשבילה, היא יכולה להיכנס לבית של בן אדם הלא נכון והוא יכול לפגוע בה. היא לא יכולה להגן על עצמה. במשטרה לא הבינו איך מישהי כמוה יכלה להיכנס לכאן בכזו קלות. לי זה מרגיש שפשוט לא נותנים קרדיט מספיק לנשים מבוגרות. לא?".

אולי את צודקת.

"אולי היא בכלל מהקג"ב, היא נראית קשוחה. אני צוחקת עכשיו, אבל אני מחפשת את השעון הזה בנרות. עזבי את זה שהוא ממש יקר מבחינה כספית, הוא יקר לליבי. אני מוכנה לקנות אותו, אם רק אמצא אותו. פרצו לנו לבתים בעבר וגנבו לנו דברים, אבל המקרה הזה ספציפית ממש מכעיס אותי. חשוב לי שאנשים יקראו וייזהרו מפניה. היא אמנם עטתה מסכת קורונה, אבל התיק והמעיל שלה מאוד ניתנים לזיהוי. אולי מישהו מכיר אותה?".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מחמוד

    לדעתי אסור לפרסם את תמונתה של האישה המבוגרת. אף אחד לא יודע מה עובר עליה ומה מצבה הנפשי והיא ה "אמא" שלנו. צריך לכבד גם אם החוק מתיר.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לכם את הגניבה הזו ביותר דרמה?
    מה לא שירבבתם פה. הבת של. היכרות הוריה. לא שכחתם משהו ב"יחוס"?
    יש גניבות גדולות שלא מקבלות מענה הולם מהמשטרה, פשיעות ועוד, ואתם מקדישים נפח גדול במגזין, ומעצימים גניבת שעון למימדי ענק.
    בכלל לא הגזמתם…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר