רונית שרון ז"ל (צילום: נאוה זלצמן)
רונית שרון ז"ל (צילום: נאוה זלצמן)

הלכה לעולמה רונית שרון: "בכל מקום שהייתה נמצאת תמיד היה שמח סביבה"

מי שנהג לבלות בקבלות השבת המפורסמות של פאב הפולה, בימים שהוא פעל, בוודאי זוכר את רונית שרון, אישה יפהפייה, שאהבה לרקוד ולשיר, ובעיקר אהבה את החיים. הבוקר, בגיל 55, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן הלכה לעולמה

פורסם בתאריך: 24.3.22 12:51

תושבת חיפה, רונית שרון, דמות מוכרת מאוד בעיר, הלכה לעולמה הבוקר (חמישי), בת 55, לאחר שנים של מאבק עיקש במחלת הסרטן. מי שנהג לבלות בקבלות השבת המפורסמות של פאב הפולה, בימים שהוא פעל, בוודאי זוכר את האישה היפהפייה, השמחה, שאהבה לרקוד ולשיר, ובעיקר אהבה את החיים.

רונית שרון ז"ל (צילום: נאוה זלצמן)

רונית שרון ז"ל (צילום: נאוה זלצמן)

חברתה אביטל מגן אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני בוכה. בחורה שכולה לב, תמיד-תמיד צוחקת, תמיד שמחה. בכל מקום שהייתה נמצאת תמיד היה שמח סביבה. אישה שאוהבת את המשפחה, את הבעל, את הילדים, את החברים. תמיד מחבקת, תמיד אוהבת. אין לי מילים בכלל לתאר את גודל האבדה של חיפה. אין לי בכלל מילים".

 

 

נאוה וקובי זלצמן, היו בעליו של פאב הפולה בעיר התחתית. שם הם הכירו את רונית ובעלה גיא שרון, והפכו לחברים טובים. נאוה זלצמן: "מה אני אגיד? אני לא יודעת מאיפה להתחיל. הכרנו כשהיה לנו את פאב הפולה. הם הגיעו לשם, התאהבו במקום, ואחר כך התאהבו בנו. הייתה לה את הפינה הקבועה שלה, ואוי ואבוי אם מישהו היה יושב בפינה שלה. במשך שבע שנים ישבה באותה הפינה, באותו הכיסא, באותו המקום. וכמה היא אהבה שגיא, בעלה, היה שר, וכמה היא העריצה אותו, ואיזו אהבה הייתה ביניהם. כל כך שמחה איתו… איזה זוג נפלא. איזו חברה טובה היא הייתה, וכמה נסענו לחו"ל ביחד, והשתוללנו ובילינו. כמה היא אהבה לשתות, ולצחוק ולרקוד ולשיר. היינו מדברות כל יום".

מוסיפה זלצמן: "לפני חמש שנים היא חלתה. במהלך חמש השנים האלו היינו איתה פעמיים בחו"ל. בשלושת החודשים האחרונים היה קשה מאוד. ראיתי אותה בפעם האחרונה לפני שבועיים, ואחר כך היא לא נתנה יותר לאף אחד לבוא לראות אותה. רק לאחיות המסורות שלה, לבעלה גיא ולילדים, דין, דנה וניר. אבל דיברנו כל הזמן. הפכנו למשפחה".

רונית שרון תיטמן היום (חמישי) בשעה 15:30 בבית העלמין שדה יהושע בחיפה. יהי זכה ברוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר